اگر به دنبال نقشه معماری آپارتمان مسکونی هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید . امروزه بیشترین طراحی های معماری در زمینه طراحی آپارتمان های مسکونی صورت می گیرد . از این رو آشنایی با طراحی آپارتمان های مسکونی برای هر طراحی از اولویت ویژه ای برخوردار است . با توجه به اهمیت این موضوع یک نقشه معماری آپارتمان مسکونی را برای شما عزیزان آماده کردیم . در این بخش به توضیحات کوتاهی در مورد این پروژه می پردازیم . با خانه طرح در نقد این پروژه نقشه معماری آپارتمان مسکونی همراه باشید .

نقشه آپارتمان مسکونی

توضیحات نقشه معماری آپارتمان مسکونی

سایت پلان آپارتمان مسکونی به شکل مستطیل ، در ابعاد ۱۱ در ۲۴ متر می باشد که مساحتی بالغ بر ۲۶۴ متر مربع را دربر می گیرد . این آپارتمان مسکونی شامل ۲ طبقه به صورت پارکینگ و ۴ طبقه مسکونی می باشد . تمامی طبقات مجهز به آسانسور هستند و هر ۸ واحد به صورت تیپ طراحی شده اند . تمامی واحد ها دارای  خواب والدین ،  خواب فرزند ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام می باشند .

گفتنیست این مجموعه شامل ۹ عدد شیت به همراه ( سایت پلان + پلان معماری+  نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه معماری آپارتمان مسکونی  چیست ؟