نقشه خانه ویلایی دو خوابه طرفداران زیادی دارد . دلیل این موضوع نیز کاملا مشخص است. طراحی چنین ویلاهایی معمولا برای باغ ویلاهای متوسط انجام می شود. بنابراین کارفرمایان از مهندسین معمار می خواهند که در طراحی نقشه ویلایشان ، دو خواب در نظر گرفته شود. این ویلا به شکلی طراحی شده که دارای دید ۳۶۰ درجه ای می باشد ، پس اگر باغ ویلایی دارید و می خواهید از تمام جبه ها ، ویو مناسبی داشته باشید ، احتمال طراحی این ویلا را می پسندید .

 نقشه خانه ویلایی دو خوابه

توضیحات نقشه خانه ویلایی دو خوابه

نقشه خانه ویلایی دو خوابه فوق دارای مساحتی در حدود ۳۰۰ متر مربع است . طبقه همکف دارای مساحتی در حدود ۳۰۰ متر مربع و طبقه اول دارای مساحتی در حدود ۱۵۰ متر مربع می باشد و مابقی فضا در طبقه اول بین تراس ها و درچهار طرف ساختمان تقسیم شده است. طراحی این ویلا کاملا خاص و منحصر به فرد می باشد . در طبقه همکف شاهد فضای پیلوت هستیم و در طبقه اول فضاهایی چون آشپزخانه ،نشیمن ، ناهارخوری ، دو اتاق خواب ، حمام و سرویس بهداشتی قرآر دارند.

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + نمای ساختمان ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه خانه ویلایی دو خوابه چیست ؟