خانه های نیمه دوبلکس یکی از ایده های کم خرج در مقایسه با خانه های دوبلکس به حساب می آیند. این خانه ها معمولا در متراژ کوچک طراحی و ساخته می شوند. توجه به فضای حریم خصوصی و عمومی در طراحی نقشه خانه نیمه دوبلکس کوچک ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این بخش قصد معرفی نقشه خانه نیمه دوبلکس کوچک ایرانی را داریم که دارای طراحی معماری ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی در طراحی معماری است. قبل از دانلود این فایل پیشنهاد می کنیم به توضیحات کوتاهی که در این بخش آماده کرده ایم توجه فرمایید.

نقشه خانه نیمه دوبلکس کوچک ایرانی

توضیحات نقشه خانه نیمه دوبلکس کوچک ایرانی

نقشه خانه نیمه دوبلکس کوچک ایرانی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع قرار دارد . در نقشه این خانه نیمه دوبلکس دو اتاق خواب به همراه سرویس حمام بر روی فضای پارکینگ طراحی شده اند. در طبقه همکف نیز فضای آشپزخانه ، سرویس توالت و نشیمن طراحی شده اند. در ضلع جنوبی این خانه ویلایی یک تراس بزرگ تعبیه شده که می تواند فضای مناسبی برای صرف صبحانه شام و … باشد.

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + نمای ساختمان ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه خانه نیمه دوبلکس کوچک ایرانی چیست ؟