زمانی که ۱۵۰ متر مربع برای طراحی یک ساختمان مسکونی در اختیار داشته باشیم یکی از خواسته های اول هر کارفرمایی طراحی حداقل ۳ اتاق خواب برای این ساختمان مسکونی است . در این بخش نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری را برای آشنایی بیشتر شما با خانه های سه خوابه آماده کریم . قبل از دانلود نقشه پیشنهاد می کنیم به توضیحات مختصری که در این خصوص بیان نموده ایم توجه فرمایید .

نقشه خانه سه خوابه 150 متری

توضیحات نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری

نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری در سایت پلانی به ابعاد شمالا ۱۷m ، شرقا ۴۷m ، غربا ۴۳m و جنوبا ۱۷m قرآر دارد . نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری یک زیر زمین و ۲ طبقه را شامل می شود . در پلان زیر زمین فضاهای پارکینگ و انباری تعبیه شده است . طبقه همکف شامل ۳ اتاق خواب ، یک پذیرایی ، آشپزخانه ، سرویس توالت و حمام می باشد . طبقه اول نیز درست شبیه به پلان طبقه همکف می باشد  .

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + سایت پلان + پلان بام + نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری چیست ؟