اتاق های خواب حریم های خصوصی را ارائه می دهد که به ساکنان اجازه تزیین خلاقانه و بدون ترس از جلب توجه زیاد را می دهد. این اتاق ها یک مکان مطبوع و سرگرم کننده و خالی از قضاوت برای کشف سبک های داخلی جدید و ایده آل های مناسب برای بیان خود هستند. این طراحی اتاق خواب ساده و مدرن تنها مربوط به یک سبک نیست، این فضاها به اندازه ساکنان خود ، متنوع و شگفت انگیز هستند. اینگونه بنظر میرسد که هریک از این فضاها داستان متفاوتی دارند. اگر قصد تزیین مجدد و تغییر دکوراسیون را دارید و نمی دانید به چه شیوه ای عمل کنید، ممکن است یکی از این اتاق خواب های جادویی الهام بخش ایده های جدیدی باشد که می توانید آن را در خانه خود نیز بکار ببرید. با خانه طرح در معرفی ۵ مدل اتاق خواب ساده و مدرن همراه باشید .

نگاهی به ۵ مدل اتاق خواب ساده ، مدرن و جادویی

طراحی اتاق خواب

این اتاق خواب ساده و زیبا، تصویر خانه ای مرتب و منظم با دیوارهایی که از تصاویر جذاب حیوانات پوشیده شده است را به ما می دهد. این یک ایده ناب و زیبا برای ساکنان در هر رده سنی است.

دکوراسیون اتاق خواب

بهترین قسمت ایده این خانه اینست که تقریبا هرکسی با یک اَره و چند عدد پیچ می تواند یکی از اینها را بسازد. این یک پروژه خلاقانه بزرگ است اما نتیجه آن از خود زندگی نیز مهمتر است.

اتاق خواب ساده

عجب اتاق خواب روشن و خلاقانه ای! این اتاق خواب بزرگ دارای طبقات هندسی منحصربفرد، مجسمه های دیواری تزئینی و رنگ های متنوع است. پرده ظریف و حریر آن عشق، جذابیت، گل های روشن و پروانه های زیبای خود را به سهولت با فضای اتاق به اشتراک می گذارد.

اتاق خواب ساده

برای اینکه یک اتاق خواب ساده ، همیشه آراسته و شیک بنظر برسد، فضای کمد دیواری زیادی درون هر اتاق خواب مورد نیاز است.

اتاق خواب ساده

این مجسمه دقیق و شگفت انگیز سگ احتمالا کار هنرمند صنعتی بن فاستر است. او همچنین بخاطر ساخت اسب ها و گرگ هایی در اندازه واقعی و به سبک زنده، مشهور است.

طراحی اتاق خواب

پرده های ضخیم تر شب هنگام برای خصوصی تر کردن فضا بکار می روند. این مجموعه تقریبا مانند گلبرگ های درهم فرو رفته است و برای زمینه باغ بسیار مناسب است.

اتاق خواب مدرن

در این جا یک اتاق خواب وجود دارد که در آن« سبک ماجراجویانه به جای سبک کمینه گرایی به چشم می خورد. مبلمان موضوعی و انتخاب خلاقانه مصالح ، اتاق را سرگرم کننده و سرشار از احساس می کند، تقریبا مانند انرژی خلاق در زندگی شهری.

دکوراسیون اتاق خواب

یک الوار بلند چوبی تا سقف می رسد. این الوار در مقایسه با دیوارهای خاکستری سردتر که در اطراف آن قرار دارند طبیعی بنظر می رسد، اما سطح خشن آن گواه بر نفوذ صنعت است.

اتاق خواب ساده

این اتاق خواب تاریک ، گرفته و مدرن دارای محیطی قوی و تلفیقی از مصالح نرم و صاف و لامپی زرد رنگ است. این نشان می دهد که مینیمالیسم (کمینه گرایی) چگونه می تواند با توجه بیشتر به ویژگی های نامشهود و مبهم مانند فضا، به آن حس گرمی و خوشایند بودن ببخشد.

اتاق خواب مدرن

شاید برجسته ترین ویژگی اتاق خواب ساده فوق طراحی کنسول آن باشد که در نگاه اول بنظر می رسد معلق است و نگه داشته نشده است. چنین ویژگی های جسورانه و برجسته ای درون اینگونه فضاهای داخلی می تواند بیشتر از هرگونه تزئیناتی به یاد ماندنی باشد. آثار هنری و مجسمه های الهام گرفته از طبیعت، بخوبی متناسب با این عقب نشینی پیچیده است.

اتاق خواب ساده

باورنکردنی است! این اتاق خواب ساده دارای چشم انداز زیبای یک باغ خیره کننده مانند یک فضای درونی و بیرونی برای زندگی است. کف های سرامیک شده و دیوارهای بافتی این زمینه طبیعی را تقویت می کند.

دکوراسیون اتاق خواب

تفسیر و برداشت از پنکه رومیزی قدیمی و چهارپایه : برای برخی ممکن است مانند یک علامت ظریف از سبک علمی-تخیلی استیم پانک باشد، بنظر برخی بیشتر شبیه سبک آرت دکو است و به نظر برخی دیگر بازگشت ساده ای به سوی ظرافت و زیبایی طراحی کلاسیک است.

نظر شما در مورد ۵ مدل اتاق خواب ساده و مدرن چیست ؟ دکوراسیون کدام اتاق خواب بیشتر نظر شما را به خود جلب کرد ؟ نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید .

ترجمه : خانه طرح | منبع:  home-designing