یکی از نکات بسیار مهم در طراحی ساختمان اداری توجه ویژه به افرادی است که از این محیط استفاده می کنند . ایجاد دکوراسیون سبز و پویا در فضای اداری باعث نشاط کارکنان و افزایش راندمان می شود . به سراغ یکی از جذاب ترین ساختمان های اداری رفتیم که تمام این جذابیت ها را یکجا فراهم کرده است . با خانه طرح در بررسی این ساختمان اداری همراه باشید .

مشخصات پروژه :

نام پروژه : طراحی ساختمان اداری
معماران: ماسیمو ماریانی
مکان: فرنست، ایتالیا
معمارانِ متصدی: ماسیمو ماریانی، الدا بلون، یورجی فیلیری
مساحت: ۴۵۰۰۰ مترمربع
سالِ پروژه: ۲۰۱۴

ساختمان اداری بانک

ساختمان اداری بانک

طراحی ساختمان اداری

اینبار با ترجمه یکی از پروژه های بسیار جذاب در زمینه طراحی ساختمان اداری یک بانک در خدمت شما هستیم . دفاترِ مرکزیِ جدیدِ بانکِ پیزا و فرنست در تاریخِ ۶ سپتامبر ۲۰۱۴ افتتاح شدند . این ساختمان آخرین مرحله‌ي طرحِ جامع توسعه شهریِ و همچنین مرکز رسیدگی به شکایات و امور اداری مشتریان بانک است. یک ساختمان ، یک میدان و یک فضای سبز بسیار زیبا برای استفاده‌ي مردم در نزدیکیِ این دفتر مرکزیِ ساخته شدند.

دکوراسیون داخلی اداری

ساختمانِ جدید در محلی ساخته شد که پیش از آن از دهه ۷۰ میلادی توسطِ یک ساختمانِ تجاری اشغال شده بود. این ساختمان دارای مشخصات کیفی و فنی عملکردیِ بسیار بالاتری است و مطابق با دقیق‌ترین پارامترها در مصرفِ انرژی و پایداریِ است .

دکوراسیون داخلی اداری

نتیجه، یک ساختمان با دکور معاصرگونه بود . انتخاب مصالح ارتباط مستقیمی با محیط زیست برقرار میکند که نتیجه این امر ، صرفه جویی در مصرف انرژی است .

دکوراسیون داخلی اداری

این اتاق‌های زیرزمینی، از سمتِ غرب ، نور طبیعی می‌گیرند . در این بخش یک پنجره ی سرتاسری داریم که مشرف به پارکینگ است . همچنین شاهد دو حیاطِ مرکزی با باغ‌های عمودی هستیم که نور و تهویه‌ی طبیعی را به اتاق‌های داخلی می‌آورد.

دکوراسیون داخلی اداری

در بخش دکوراسیون داخلی شاهد استفاده از صندلی‌ها و قطعه‌های تاریخی با طراحی ایتالیایی هستیم که نتیجه یک انتخاب کلاسیک گرایانه است و این ساختمان را به یک مجموعه غنی تبدیل می کند .

طراحی ساختمان اداری

دکوراسیون داخلی اداری

نظر شما در مورد طراحی ساختمان اداری  چیست؟

دکوراسیون داخلی اداری

پلان اداری

پلان اداری

پلان اداری

پلان اداری

پلان اداری

پلان اداری

مترجم : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح