طراحی دکوراسیون داخلی خانه های ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر مربعی ، جزء ایده‌آل‌ترین متراژها برای یک خانواده ۴ تا ۶ نفره محسوب میگردند . اما بسیاری نیز هستند که از هزینه های طراحی و اجرای چنین پروژه هایی واهمه دارند . در این بخش به سراغ طراحی دکوراسیون داخلی خانه شیک و ساده ۱۸۰ متری رفتیم که از معماری مدرن مینیمال بهره میبرد . وقتی صحبت از یک سبک مینیمال به میان می آید ، معمولا باید توقع یک دکوراسیون مناسب قیمت را داشته باشیم! با خانه طرح در بررسی این خانه شیک و ساده همراه باشید.

نگاهی به طراحی دکوراسیون داخلی خانه شیک ۱۸۰ متری

طراحی دکوراسیون داخلی

از طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی شروع می کنیم ! در طراحی سقف شاهد یک سقف ساده با کمترین هزینه ممکن هستیم و فقط در بخش پذیرایی شاهد ۴ باکس با ارتفاعات غیر همسان هستیم که همین امر موجب شده فضای پذیرایی به شکل پررنگتری خودنمایی کند.

دکوراسیون داخلی منزل

در طراحی این خانه شیک ، هارمونی گرم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در کف سازی از پارکت و در بخش دیوارهِ پشت مبلمان ، از دیوارکوب به همراه نورپردازی خطی استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی خانه

استفاده از نورپردازی خطی در دکوراسیون تلویزیون دیواری و همچنین بهره گیری از سنگ مرمر قهوه ای موجب شده ، طراحی بخش پذیرایی از جذابیت خاصی برخوردار شود.

طراحی داخلی ساختمان

یکی دیگر از بخش های مهم دکوراسیون داخلی خانه ۱۸۰ متری ، بخش ناهارخوری آن است. در این بخش از یک میز ۸ نفره استفاده شده تا جوابگوی میهمانان نیز باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی

یک نورپردازی جذاب و ایده آل بر روی میز غذاخوری می تواند اشتهای شما را زیاد کند و البته نورپردازی میز غذا را تکمیل نماید.

دکوراسیون منزل ایرانی ساده

استفاده از نورپردازی خطی در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه نیز ادامه پیدا کرده است.

دکوراسیون منزل مدرن

در دکوراسیون داخلی خانه ۱۸۰ متری ، همه اجزاء ساده و مدرن طراحی شده اند . در بخش کابینت های آشپزخانه ، شاهد بهره گیری از دو رنگ هستیم. رنگ چوب و رنگ سفید که در کنار هم توانسته اند تعادل رنگی و بصری مثبتی را ایجاد نمایند.

دکوراسیون خانه

یکی از نکات مثبت در طراحی نقشه معماری این خانه شیک و مدرن ، محل قرارگیری آشپزخانه است. آشپزخانه به صورت نیمه محصور طراحی شده به طوری که نه آنقدر در دید مستقیم پذیرایی است و نه آنقدر دور از چشم پذیرایی قرار داد .

خانه شیک

این خانه شیک و زیبا دارای یک اتاق کودک نیز هستند که در این بخش چند تصویر از آن را به نمایش گذاشته ایم.

دکوراسیون داخلی خانه

در طراحی اتاق کودک از المان های کودکانه و جذابی استفاده شده است. استفاده از این المان ها در بروز خلاقیت کودکان نقش موثری را ایفا می کنند.

طراحی داخلی

در بخش هایی از اتاق کودک شاهد استفاده از نورپردازی مخفی نیز هستیم.

دکوراسیون منزل مدرن

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب از سبک مدرن مینیمال به همراه نور پردازی ساده و خطی استفاده شده است.

طراحی داخلی

تصویر دیگری از طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب را مشاهده می کنید.

خانه شیک

نظر شما در مورد طراحی دکوراسیون داخلی خانه شیک و ساده ۱۸۰ متری چیست ؟ آیا سبک و معماری این منزل مورد سلیقه شما بود؟

تحریریه خانه طرح
منبع : bepxinh.vn