طراحی دکوراسیون خانه ۶۵ متری جزء دستهِ خانه های کوچک دسته بندی می شود. در طراحی این قبیل از خانه ها لازم است یک سری اصول و قواعد رعایت شود. اولین و مهمترین نکته در طراحی این خانه ها ، بهره گیری از هارمونی روشن است. این به این معنی نیست که تمام بخش ها و اجزای دکوراسیون ، بایستی رنگِ روشن داشته باشند!!! می توانید در بخش هایی از دکوراسیون داخلی، از هارمونی تیره نیز استفاده کنید اما قالبِ دکوراسیون، بایستی هارمونی روشن داشته باشد تا فضای داخلی بزرگتر دیده شود. در ادامه به بررسی یکی از این دکوراسیون ها (دکوراسیون خانه ۶۵ متری) در وب سایت خانه طرح می پردازیم.

بررسی طراحی دکوراسیون خانه ۶۵ متری

طراحی دکوراسیون خانه

در این تصاویر طراحی دکوراسیون خانه ۶۵ متری را مشاهده می کنید. قالبِ این دکوراسیون ، هارمونی روشنی دارد ، اما در بخش هایی از فضای آشپزخانه و میز تلویزیون ، از هارمونی تیره (قهوه ای سوخته ، طوسی) استفاده شده است.

خانه 65 متری

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی خانه های کوچک ، بهره گیری از پنجره های بزرگ و سرتاسری برای استفاده حداکثری از نور خورشید و در نهایت روشن تر کردن فضای داخلی است. برای تامین نورپردازی مصنوعی برای فضای نشیمن و ناهارخوری،  از دو لوستر مدرن استفاده شده که از ظاهر جذابی برخوردار هستند.

دیزاین خانه های کوچک

درب های این ساختمان، همرنگ دیوار هستند. با این روش، کمی از شلوغی دکوراسیون داخلی ، کاسته شده است. بخش “سقف” به دور از هر گونه پیچیدگی است و می توان گفت هیچ گونه طراحی برای سقف انجام نشده ، اما با این حال شاهد یک دکوراسیون لوکس و شیک هستیم.

طراحی دکوراسیون داخلی

در بخش طراحی اتاق خواب از ترکیب رنگ کِرِم و قهوه ای استفاده شده و هارمونیِ قالبِ اتاق خواب ، روشن است. استفاده از رنگ طلایی در بخش هایی از دکوراسیون ، به لوکس و لاکچری سازیِ فضایِ اتاق خواب کمک کرده است. در بخش سرویس بهداشتی از سرامیک طرح مرمر استفاده شده که می تواند یکی از ویژگی های دکوراسیون لوکس و لاکچری باشد!

طراحی داخلی مدرن

دیدگاه شما در خصوص طراحی دکوراسیون خانه ۶۵ متری چیست؟ آیا طراحی این سبک از خانه های مدرن می تواند نظر شما را جلب نماید؟ دیدگاه خود را در این خصوص با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance