طراحی داخلی منزل با هارمونی طوسی زرشکی ، شاید همه کس پسند نباشد اما وقتی در قالب یک معماری مدرن ظاهر می شود ، کمتر کسی را را می توان پیدا کرد که این سبک دکوراسیون داخلی را نپسندد. اگر شما نیز از ترفداران این رنگ بندی هستید ، می توانید ایده های جذاب زیادی را در طراحی این حانه مدرن پیدا کنید. پس با خانه طرح در بررسی کوتاه و جمع و جور این پروژه همراه باشید.

نگاهی به طراحی داخلی منزل مدرن

طراحی داخلی منزل

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می کنید در طراحی کف و بخش هایی از بدنه از رنگِ چوب ، استفاده شده و به نوعی شاهد یک رنگبندی خنثی هستیم. مبلمان زرشکی کمی فضای داخلی را از حالت خنثی خارج کرده اما این موضوع باعث عدم یکپارچگی دکوراسیون داخلی نشده است.

مبل زرشکی

متاسفانه در بسیاری از خانه ها شاهد مد شدن پرده هایی هستیم که فقط موجب تاریک شدن فضای منزل می شوند . در این پروژه خوشبخانه طراح آرشیتکت ، به استفاده از پرده حریرِ ساده کفایت کرده و همین امر موجب شده نور بیشتری به داخل منزل وارد شود.

دکوراسیون زرشکی

تزیین خانه با وسایل ساده

با این نورپرداری همه چیز برای صرف یک ناهار یا صبحانه ، بدون استفاده از نورهای مصنوعی (نور لامپ) مهیاست.

دکوراسیون داخلی

ديزاين منزل

در طراحی آشپزخانه از دو رنگ طوسی و سفید استفاده شده تا با دیزاین سایر بخش ها هماهنگ باشد.

طراحی داخلی منزل

دکوراسیون منزل مدرندکوراسیون منزل مدرن

در بخشِ پذیرایی ، یک کمد دیواری شیشه ای طراحی شده که فضای داخلی را کمی بزرگتر نشان می هد.

طراحی داخلی ساختمان

به دکوراسیون اتاق خواب می رسیم . در طراحی اتاق خواب به شکل دیگر ، از رنگ طوسی و زرشکی استفاده شده است. در میان انبوهی از رنگ های خنثی ، بالش زرشکی رنگ جلب توجه می کند.

طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی منزل مدرن بخش دکوراسیون اتاق خواب را مشاهده می کنید.

دکوراسیون زرشکی

نمایی از سرویس بهداشتی مدرن

دکوراسیون منزل مدرن

نظر شما در مورد طراحی داخلی منزل مدرن با رنگ بندی طوسی زرشکی چیست؟ نظرات و پیشنهادات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : homeadore – khanetarh