در طراحی داخلی منزل مدرن می توان از متریال های متنوعی استفاده کرد. این متریال ها می توانند به صورت ترکیبی در کنار یک دیگر ، خالق یک دکوراسیون داخلی مدرن و جذاب باشند. در این بخش قصد معرفی طراحی داخلی منزل مدرنی را داریم که از متریال چوب ، گچ و سرامیک در بخش بدنه و کف سازی ساختمان استفاده کرده است. با خانه طرح در بررسی و مشاهده تصاویر این خانه مدرن همراه باشید.

در طراحی داخلی منزل مدرن از چه متریال هایی استفاده شده؟

طراحی مدرن منزل

در بخش سالن بذیرایی شاهد بهره گیری از هارمونی کرم قهوه ای هستیم. در طراحی داخلی منزل مدرن سعی شده از المان های طبیعی در بخش های مختلفی از جمله میز ، مبلمان ، قالیچه و … استفاده شود.

دکور خانه مدرن

در طراحی داخلی منزل مدرن تامین نور و تهویه طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است. این خانه نور قابل قبولی را از فضای پیرامونش به لطف پنجره های سرتاسری دریافت می کند.

طراحی داخلی منزل مدرن

میز مبلمان راحتی کاملا ساده ولی در عین حال جذاب است و به نوعی حس نزدیکی شما به طبیعت را دو چندان می کند.

طراحی داخلی منزل مدرن

در دکوراسیون پذیرایی شاهد استفاده از شومینه دیواری در کنار متریال هایی چون سرامیک طرح مرمریت در دیواره سالن ناهارخوری و چوب در بدنه دیواره تلویزیون دیواری (بخش سالن پذیرایی) هستیم.

طراحی داخلی منزل مدرن

استفاده از شومینه در بخش نشیمن باعث ایجاد یک فضای دنج و گرم شده و خانه را کمی از حال و هوای سرد مینیمالیستی خارج کرده است.

دکوراسیون منزل

یک TV بزرگ در پشت میز غذاخوری می تواند بسیار مفید باشد. هنگام صرف غذا می توانید از جلوه های بصری TV استفاده های مفیدی کنید.

دكوراسيون مدرن منزل

آشپزخانه حال و هوای نیمه خصوصی دارد و از این رو برای کسانی که دوست ندارند فضای آشپزخانه از طریق سالن پذیرایی دیده شود ، طراحی این آشپزخانه بسیار جالب توجه خواهد بود. به خصوص اینکه در این سبک از طراحی خبری از دیوارهِ آشپزخانه نیست و در عین حال این فضا کاملا حسن حریم خصوصی را به شما منتقل می کند.

طراحی داخلی منزل مدرن

فضای آشپزخانه با رنگ بندی روشن طراحی شده است.

دکوراسیون منزل شیک و مدرن

کابینت ها به صورت دو رنگ طراحی شده اند و دو صندلی کار برای طبخ و درست کردن غذا برای این آشپزخانه تعبیه شده است.

مدرن ترين دكوراسيون منزل

داشتن دو اتاق کوچک یا یک اتاق خواب بزرگ ؟؟؟ در طراحی این خانه مدرن تصمیم بر داشتن یک اتاق خواب بزرگ بوده و نتیجه نهایی نیز مثبت ارزیابی می شود.

دیزاین خانه های مدرن

استفاده از پنجره های بزرگ و سرتاسری از ویژگی های شاخص سبک مدرن است. در طراحی داخلی دکوراسیون این اتاق خواب از یک پنجره سرتاسری بزرگ برای تامین نور فضای داخلی بهره گرفته شده است.

طراحی داخلی منزل مدرن

درست در روبروی تخت خواب ، یک تلویزیون دیواری قرار دارد تا شما در هنگام استفاده از این فضا ، بتوانید به تماشای فیلم و … بپردازید.

دکوراسیون داخلی مدرن

متریال دیواره پشت تخت خواب از چوب ترمووود است و استفاده از نور مخفی در بالای چوب ترمووود ، حس گرمایش بخشی به فضای داخلی اتاق خواب بخشیده است.

طراحی داخلی منزل مدرن

نظر شما در مورد طراحی داخلی منزل مدرن چیست؟ آیا طراحی این خانه توانست نظر شما را به خودش جلب کند؟ دیدگاه های خود را در این خصوص با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance