طراحی داخلی ساختمان می تواند با هارمونی های متفاوتی همراه باشد. یکی از جذاب ترین رنگ بندی ها برای طراحی دکوراسیون منزل ، رنگ “کرم طلایی” است. در این بخش به سراغ دکوراسیون کرم طلایی رفتیم که البته کمی خاص تر و متفاوت تر از سایر دکوراسیون ها طراحی شده است. طراحی داخلی این منزل زیبا به سبک کلاسیک انجام شده اما در بخش هایی از تزئینات داخلی ، رد پای سبک مدرن نیز دیده می شود.

نگاهی به طراحی داخلی ساختمانی با دکوراسیون کرم طلایی

دکوراسیون کرم طلایی

طراحی داخلی ساختمان ، کاملا خاص و منحصر به فرد است . بهره گیری از نور مخفی و لامپ های هالوژن و جزئیات نه چندان زیاد در سقف باعث شده ، طراحی سقف کمی حال و هوای مدرن به خود بگیرد.

طراحی دکوراسیون منزل

در طراحی این دکوراسیون کرم طلایی در بخش کف سازی ، شاهد یک ایده جالب هستیم. بهره گیری از متریال پارکت با فریم طلایی رنگ ، باعث ایجاد حس گرمایش و آرامش در فضاهایی می شود که کاربر در حال تماشای تلویزیون ، گپ زدن و یا صرف غذا است.

طراحی داخلی ساختمان

در طراحی داخلی ساختمان شاهده یک پخی هستیم. آرشیتکت این پروژه از این پخی برای طراحی شومینه برقی و تلویزیون دیواری نهایت استفاده را به عمل آورده است.

دکوراسیون داخلی خانه

در بخش ورودی ساختمان از یک کمد دیواری با فرمی سیال استفاده شده و به نظر می رسد از متریال “های گلاس” برای طراحی کمد دیواری استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون منزل

این دکوراسیون کرم طلایی دارای یک آشپزخانه کلاسیک نیز هست.

دکوراسیون سفید طلایی

نظر شما در مورد طراحی داخلی ساختمانی با دکوراسیون کرم طلایی چیست ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – myhome.ru