طراحی خانه و آپارتمان های کوچک بایستی با کمترین پرتی انجام شوند. این موضوع که صرفا طراحی پلان معماری بدون پرتی انجام شود کافی نبوده و لازم است به بحثِ دکوراسیون و نوع متریال توجه ویژه ای شود. در این بخش به بررسی طراحی خانه کوچک ۳۰ متری می پردازیم که به سبکِ مدرن و با هارمونی روشن طراحی شده است.

بررسی طراحی خانه کوچک ۳۰ متری را ببینید

دیزاین خانه های کوچک

سبک مدرن برای طراحی خانه کوچک ۳۰ متری ، سبک هوشمندانه و قابل قبولی می باشد. دلیل این موضوع عدم استفاده از عناصر تزئینی بیهوده و در نتیجه جلوگیری از شلوغی فضای معماری است.

  طراحی خانه کوچک

طراحی خانه کوچک ۳۰ متری با هارمونی روشن، متریال دهی شده که این موضوع به خودی خود، به بزرگ تر نشان داده شدن فضای معماری کمک شایانی کرده است.

خانه 30 متری تهران

بین فضای کابینت ها و همچنین کف سازی، از متریال ماربل روشن استفاده شده تا حس لوکس بودن به فضای داخلی را به بیننده منتقل نماید.

خانه کوچک 30 متری

در بخش مبلمان از دو نوع مبلمان با طراحی مینیمال بهره گرفته شده که ترند این روزِ دکوراسیونِ داخلی است. به شخصه نظر من این بود که طراحی مبلمان می توانست به صورت منسجم ، با مبلمان شبیه به هم ، دیزاین شود.

خانه های کوچک لاکچری

متریال ماربل نه تنها در کف سازی و بین کابینت های آشپزخانه، بلکه بر روی میز هم تکرار شده است که این موضوع به لوکسرسازی دکوراسیون داخلی افزوده است.

دکور خانه کوچک

در طراحی خانه کوچک ۳۰ متری یک پنجره بزرگ سرتاسری در بخش نشمین در نظر گرفته شده که نور کامل فضای داخلی را تامین می کند.

آپارتمان کوچک نقشه خانه 30 متری

TVبر روی دیوار نصب شده و طراحی مینیمالی دارد.

ساخت خانه 30 متری

دیدگاه شما در خصوص طراحی خانه کوچک ۳۰ متری چیست ؟ آیا طراحی داخلی این منزل توانست نظر شما را به خودش جلب نماید؟ دیدگاه خود را در این خصوصی با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – JULIA_BAYA