دکوراسیون منزل کوچک با طراحی ساده و مینیمال می تواند فضای منزل را بزرگتر جلوه دهد . در این خصوص این بخش را به دکوراسیونی اختصاص دادیم که دارای طراحی ساده و مینیمالیست . رنگ های کِرم ، سفید ، سبز و قهوه ای رنگ های قالب این دکوراسیون منزل کوچک هستند . استفاده از نور مخفی در طراحی بخش هایی از دکوراسیون این منزل کوچک دیده می شود .

نگاهی به دکوراسیون منزل کوچک

دکوراسیون منزل کوچک

در طراحی این دکوراسیون منزل کوچک تا حد امکان سعی شده کمترین ترکیب رنگ و متریال استفاده شود .

دکوراسیون منزل کوچک

در طراحی سقف این آشپزخانه کوچک از ۵ هالوژن که دارای قابلیت چرخش زاویه نیز هستند استفاده شده است . نکته دوم استفاده از نور مخفی در سقف آشپزخانه است که این فضا را از دکوراسیون پذیرایی جدا کرده است .

دیزاین خانه های کوچک

در فواصل بین کابینت ها از سرامیک طرح آجر سفید استفاده شده است . بهره گیری از نور مخفی در زیر کابینت ها ، متریال سرامیکی(سرامیک طرح آجر) را پرنگ تر جلوه می دهد .

دکوراسیون منزل کوچک

یک میز صبحانه خوری ۴ نفره برای این منزل کوچک ، کافی به نظر می رسد .

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

در بخشی از دکوراسیون پذیرایی ، فضایی دنج برای مطالعه کتاب در نظر گرفته شده است .

دکوراسیون آپارتمان کوچک

به راهرویی می رسیم که محل تقسیم فضای سرویس بهداشتی و اتاق خواب است .

رنگ مناسب برای خانه های کوچک

این منزل کوچک دارای یک اتاق خواب است و اندازه این اتاق ، کافی به نظر می رسد .

دیزاین خانه های کوچک

اتاق خواب دارای کمد دیواری بزرگی نیز هست تا تمام لوازم مربوطهِ را در این کمد ها بتوان جای داد . نکته جالب در طراحی این اتاق خواب ، میز کاریست که صندلی آن به شکل یک مکعب در داخل میز جاسازی شده است .

چیدمان خانه کوچک

سرویس حمام و توالت با یک دیگر تلفیق شده اند . بدین شکل که سرویس توالت در سمت چپ و سرویس حمام در سمت راست درب ورودی چیدمان شده اند . نظر شما در مورد دکوراسیون منزل کوچک چیست ؟ آیا شما نیز منزل کوچکی دارید و از طراحی آن راضی هستید ؟ تجربیات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید .

تحریریه خانه طرح
منبع: tmall – khanetarh