دکوراسیون منزل مدرن می تواند دنج اما سرشار از حس امنیت و آرامش طراحی شود. یکی از آیتم های تاثیرگذار در این زمینه ، بهره گیری از هارمونی گرم در طراحی فضای داخلی است. این هارمونی گرم می تواند در متریال کف سازی ، دیوار و بدنه و حتی نورپردازی مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از دیواره های سبز عمودی یکی دیگر از ایده های جذاب در طراحی دکوراسیون منزل مدرن است که می تواند در بخث حس امنیت و آرامش تاثیر بسزایی داشته باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی این منزل یک خوابه در بخش بدنه و کف سازی از دیوارکوب و پارکت با هارمونی گرم استفاده شده که حس گرمایش بخشی به فضای نشیمن و آشپزخانه داده است.

نگاهی به عکس های دکوراسیون منزل مدرن

دکوراسیون منزل مدرن

دکوراسیون منزل مدرن و شیک

در بخش هایی از فضای نشیمن و آشپزخانه از نور مخفی خطی با رنگ آفتابی استفاده شده تا حس آرامش بخشی به کاربران این فضاها منتقل نماید.

دکوراسیون منزل مدرن

دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن

درست در فضای بین نشیمن و آشپزخانه از ۳ باکس مکعبی شکل در جهت تامین نور این دو فضا استفاده شده است که حس مینیمال بودن این فضاها را بیان می کند.

طراحی داخلی مدرن منزل

اگر طرفدار اتاق خواب دنج هستید ، طراحی این اتاق خواب شما را نا امید نخواهد کرد! اتاق خواب به سبک مدرن طراحی شده و یکی از نکات شاخص در طراحی این اتاق خواب ، بهره گیری از یک لوستر حلقوی طلایی رنگ است که در پس زمینه سنگ آنتیک کاکائویی رنگ خودنمایی می کند.

دکوراسیون منزل مدرن

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون منزل دنج

نظر شما در مورد طراحی دکوراسیون منزل مدرن چیست؟ آیا طراحی این دکوراسیون با سلیقه شما همخوانی دارد؟ دیدگاه خود را در خصوص طراحی این منزل مدرن با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance