دکوراسیون منزل ساده و شیک می تواند با انواع رنگ بندی ها طراحی شود. در این بخش به بررسی اجمالی دکوراسیون منزل ساده و شیکی می پردازیم که از طراحی مینیمال و منحصر به فردی برخوردار است. طراحی داخلی این منزل مدرن می تواند مناسب افرادی باشد که به دنبال دکوراسیون منزل ساده و کم هزینه هستند. هرچند هزینه اجرای چنین دکوراسیون هایی در سطح متوسط قرآر دارد اما حس یک دکوراسیون شیک و منحصر به فرد را به دوستداران مینیمالیست می دهد.

بررسی دکوراسیون منزل ساده و شیک کرم قهوه ای

دکوراسیون منزل ساده و شیک

قبل از اینکه به سراغ سبک طراحی داخلی بپردازیم به بررسی مبلمان کرم قهوه ای می پردازیم که مرکز ثقل طراحی این دکوراسیون است. در طراحی این دکوراسیون منزل ساده و شیک از مبلمانی با فرم کرو استفاده شده که طراحی کاملا مینیمال و منحصر به فردی دارند.

دکوراسیون کرم قهوه ای

یک لوستر کریستالی با حجم نسبتا بزرگ بخش مهمی از سقف فضای نشمین را در بر گرفته و حس لوکس و منحصر به فردی به سالن نشیمن بخشیده است. در دیواره پشت مبلمان از پنل های شیاردار کیتکا استفاده شده و یک قاب عکس دایره ای شکل (بر گرفته از فرم کرو مبلمان) گپ دیوار را پر کرده است.

مبل کرم قهوه ای

حس و حال لوستر به مانند تکه هایی از الماس است که در بالای سالن نشیمن می درخشند. نظر شما در مورد این مدل لوستر چیست؟

دکوراسیون منزل ساده و کم هزینه

در بخش کف سازی از سرامیک طرح ماربل استفاده شده و از قالیچه کِرِم رنگ استفاده شده که پس زمینه مناسبی برای به نمایش گذاشتن مبلمان کِرِم قهوه ای است.

عکس حال پذیرایی ساده

بهره گیری از درختچه طبیعی جان تازه ای به دکوراسیون مینیمال بخشیده است.

خانه شیک و باکلاس

دیدگاه شما در مورد این دکوراسیون منزل ساده و شیک چیست؟ آیا طراحی داخلی این دکوراسیون می تواند سلیقه شما را جلب نماید. منتظر دیدگاه شما عزیزان هستیم.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – tawazon_architects