طراحی دکوراسیون منزل ساده و کم هزینه ، خواسته بسیاری از کارفرمایان است. قطعا برای طراحی دکوراسیون منزل مدرن، نیاز به صرف هزینه است ، اما صحبت در خصوص کاهش هزینه اجراست. در این بخش قصد معرفی دکوراسیون خانه سه خوابه ای را داریم که در عین سادگی از طراحی دلنشینی برخوردار است.

بررسی دکوراسیون منزل ساده کم هزینه (خانه سه خوابه)

خانه سه خوابه شیک

از بخش کف سازی شروع می کنیم. در بخش کف سازی این خانه سه خوابه ساده از سرامیک طرح مرمر و طرح چوب بهره گرفته شده که ظاهر لوکس و جذابی به دکوراسیون منزل بخشیده است.

دکور ساده

در بخش طراحی سقف : سادگی و مینیمال بودن به چشم می خورد که همین موضع باعث شده هزینه کمی بابت طراحی و اجرا سقف بپردازید.

دکوراسیون خانه شیک

آریشتکت این خانه سه خوابه ساده از لوستر های مدرن و مناسب قیمت برای نورپردازی فضای نشیمن و میز کانتر استفاده کرده است. پرده های بکار گرفته شده نیز از حریر ساده است.

دکوراسیون مدرن

در بخش دکوراسیون منزل ساده به طراحی آشپزخانه می رسیم: کابینت ها به سبک مدرن و مینیمال طراحی شده اند. دلیل انتخاب رنگ مات برای کابینت ها ، مگنتی بودن درب کابینت هاست تا لک و اثر انگشت تا حد امکان کمتر دیده شود. جالب است بدانید آشپزخانه از طریق سقف نورگیری مستقیم دارد.

دکوراسیون منزل ساده

نوع مبلمان مورد استفاده در این خانه سه خوابه ساده ، مناسب قیمت است.

دکوراسیون منزل ساده و شیک

صاحب این خانه سه خوابه ، سه فرزند دارد. تصویری که در بالا مشاهده می کنید، دکوراسیون اتاق دختر خانواده است.

دکوراسیون منزل ساده

اتاق والدین به مانند دکوراسیون سایر فضاها، ساده و مینیمال طراحی شده است.

عکس خانه سه خوابه

تخت خواب دو فرزند (پسر) به صورت طبقاتی در یک اتاق ، طراحی شده اند. (در طراحی خانه سه خوابه ساده به این نکته توجه نمایید: اتاق فرزندان دختر و پسر بر حسب جنسیت ، نوع و سبک طراحی خودش را نیاز دارد.)

دکوراسیون مینیمال

دیدگاه شما در خصوص طراحی دکوراسیون منزل ساده و مینیمال با کم هزینه چیست؟ آیا طراحی داخلی این خانه سه خوابه می تواند انتظارات شما را برای دکوراسیونی مدرن برآورد نماید؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance