دکوراسیون داخلی منزل می تواند با هارمونی روشن یا تیره طراحی شود. در اکثر موارد شاهد استفاده از هارمونی روشن در طراحی داخلی منزل هستیم. اینبار رویه را تغییر داده ایم و قصد معرفی طراحی دکوراسیون منزلی را داریم که از هارمونی تیره در آن استفاده شده است. دکوراسیون قرمز مشکی در چهارچوب دکوراسیون هایی با هارمونی تیره قرار می گیرد. اگر از طرفداران دکوراسیون با ترکیب رنگ قرمز و مشکی هستید احتمالا طراحی داخلی این منزل مدرن توجه شما را به خودش جلب خواهد نمود.

تصاویر کامل از دکوراسیون قرمز مشکی

دکوراسیون قرمز مشکی

این خانه به صورت ۲ خوابه طراحی شده و سه رنگ (مشکی ، قرمز و کرم) رنگ های قالب این منزل را تشکیل می دهند. در بخش کف سازی از رنگ کِرِم و در بخش بدنه و سقف شاهد بهره گیری از رنگ سیاه هستیم. از رنگ قرمز نیز برای مبلمان استفاده شده که با رنگ پارکت و دیوار هم خوانی خوبی برقرار می کند.

دکوراسیون قرمز مشکی

سبک مدرن

دکوراسیون قرمز مشکی

دکوراسیون قرمز مشکی

طراحی دکوراسیون قرمز مشکی ( سالن پذیرایی)

دکوراسیون داخلی منزل

طراحی کابینت ها مینیمال و یک دست مشکی است و هماهنگ با بدنه دیوار است. البته این هماهنگی می توانست با چاشنی خلاقیت اعمال شود. مثلا در طراحی میز کانتر از رنگ قرمز بجای مشکی استفاده شود و یا چراغ های آویز با رنگ قرمز انتخاب می شدند!

دکوراسیون داخلی خانه

طراحی منزل لوکس

در فضای اتاق خواب قالب رنگ طوسی و کِرِم است که حس آرامش بخشی را به کاربر منتقل می کند.

اتاق خواب مشکی قرمز

در تصویر بالا اتاق پرو و کمد دیواری را مشاهده می کنید که جزء جدایی ناپذیر طراحی خانه های لوکس و مدرن است.

دکوراسیون خانه مدرن

این منزل لوکس یک سالن ورزشی مدرن نیز دارد.

طراحی منزل لوکس

طراحی منزل لوکس

سبک مدرن

دکوراسیون خانه مدرن

در پایان به این نکته توجه داشته باشید : اگر قصد استفاده از رنگ سیاه و قرمز را برای دکوراسیون منزل دارید حتما به مسئله تامین نور مناسب در ساختمان توجه نمایید در غیر این صورت چنین هارمونی برای یک منزل کم نور پیشنهاد نمی شود. نظر شما در مورد طراحی دکوراسیون قرمز مشکی چیست؟ دیدگاه خود را در خصوص این منزل مدرن با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance