آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال دکوراسیون داخلی منزل کوچک هستند ؟ بسیاری از مردم دکوراسیون داخلی خانه های لوکس را با شکوه و با عظمت می دانند و بسیاری با آمدن نام لوکس در جلوی کلمه ساختمان، ( ساختمان لوکس ) به یاد خانه های چند صد متری یا چند هزار متری می افتند . اما در این بخش قرآر نیست یک ساختمان لوکس چند صد متری را معرفی کنیم . در این بخش به سراغ یکی از واحد های آپارتمانی طراحی شده در شهر دبی رفتیم که مساحتی حدود ۶۰ متر مربع دارد . با خانه طرح در بررسی این دکوراسیون داخلی منزل کوچک همراه باشید .

دکوراسیون داخلی منزل کوچک ۶۰ متری

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

۱- دکوراسیون داخلی منزل کوچک موضوع طراحی بسیاری از آپارتمان های امروزیست . در آپارتمان شماره ۲۴۸ دبی شاهد استفاده از یک سبک کلاسیک و پر ذرق و برق هستیم .

دکوراسیون خانه 60 متری

۲- استفاده از لوستر های بزرگ و کریستالی به عظمت فضای داخلی افزوده است .

دکوراسیون داخلی آپارتمان

۳- یکی از نکاتی که به زیبایی هرچه بیشتر این فضا افزوده است بحث استفاده از جزئیات ظریف و پیچیده است . استفاده از رنگ بندی سفید و طلایی نیز حس لوکس بودن این فضا را دو چندان کرده است .

دکوراسیون داخلی منزل کوچک ایرانی

۴– استفاده از سقف کاذب کناف در طراحی داخلی این منزل با ترکیب رنگی سفید و طلایی ارتباط خوبی با دکوراسیون آشپزخانه لوکس برقرآر کرده است .

دکوراسیون خانه 60 متری

۵- به یک ایده خلاقانه در دکوراسیون داخلی منزل کوچک می رسیم . همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید ، بخشی از کابینت های آشپزخانه به صورت خطی وارد فضای پذیرایی شده است . طراح با این ایده موجب شده فضای آشپزخانه علاوه بر بزرگتر نشان داده شدنش ، حریم خصوص و عمومی را یکجا داشته باشد .

طراحی داخلی منزل

۶-  در دیزاین مبلمان داخلی ، شاهد استفاده از یک میز ناهار خوری ۸ نفره هستیم که اهمیت این موضوع را برای کارفرما نشان می دهد .

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

۷- در سقف ها و زیر کابینت ها نیز از نور های مخفی و هالوژن های ال ای دی استفاده شده است .

خانه های لوکس

۷- این منزل دارای یک خواب بزرگ و باشکوه است . همه چیز در طراحی دکوراسیون فوق ، نشان از یک فضای سوپر لوکس شگفت انگیز را می دهد .

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

۹- در طراحی معماری شاهد توجه ویژه کافرما به طراحی داخلی اتاق خواب هستیم . استفاده از یک شومینه و مبلمان ۲ نفره نشان از خاص بودن این فضای لوکس می دهد .

خانه های لوکس

۱۰- تمامی مبلمان های استفاده شده در دیزاین اتاق خواب دارای طراحی سلطنتی و متناسب با طراحی کلاسیک هستند .

خانه های لوکس

طراحی داخلی ساختمان

دکوراسیون داخلی منزل کوچک  معرفی شده چگونه بود ؟ آیا دیزاین این گونه منازل را می پسندید ؟ مثل همیشه نظرات خود را با خانه طرح و دیگر کاربران در میان بگذارید .

تحریریه : خانه طرح | منبع: khanetarh.com