طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک با ابعاد ۴۰ متر مربع خواسته بسیاری از مردم است . این موضوع در شهر های صنعتی و بزرگ از اهمیت نسبتا بیشتری برخوردار است . در این بخش قصد داریم به سراغ دکوراسیون داخلی منزل کوچک ۴۰ متری در کیِف برویم که متعلق به یک زن و شوهر جوان است . این واحد یک سوئیت ۴۰ متری است که به سبک کلاسیک لندنی ، دیزاین شده است . از آنجا که این سوئیت بسیار کوچک است ، تمام فضاها تا حد امکان بهینه طراحی شده اند . پارتیشن هایی که به صورت درب می توانستند ایفای نقش کنند در طراحی این سوئیت به صورت کامل حذف شده اند و ارتفاع سقف نیز ۲۸۰ سانتی متر در نظر گرفته شده است .

نگاهی به دکوراسیون داخلی منزل کوچک ۴۰ متری

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک ۴۰ متری از رنگ های بژ، سفید، خاکستری ، قهوه ای و شیری استفاده شده است . در انتهای سوئیت ، یک میز کار ، درست در روبه روی پنجره قرآر دارد که نور طبیعی را برای فعالیت های روزانه فراهم می کند . یکی از نکات جالب در طراحی این سوئیت کوچک استفاده از آینه در دیزاین سقف است . استفاده از آینه علاوه بر بازتابش نور در فضای داخلی ، موجب بزرگنمایی بیشتر فضای منزل می شود .

دکوراسیون منزل کوچک

درست در رو به روی فضای نشیمن ، آشپزخانه قرآر دارد .

پلان سوئیت خانه 40 متری

در طراحی آشپزخانه از کابینت های کلاسیک ممبران با رنگ بندی استفاده شده است . این موضوع باعث شده فضای داخلی آشپزخانه کمی بزرگ تر جلوه نماید .

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

این آشپزخانه طبق خواسته کارفرما به یک میز ناهارخوری ۴ نفره مجهز شده است تا فضای این بخش از ساختمان به بهترین شکل دیزاین شود .

دیزاین خانه های کوچک

نکته جالب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک ۴۰ متری ، استفاده از فضاهای پِرتی است . بخش هایی این فضای پِرتی به کمد دیواری تبدیل شده و در بخش های دیگری نیز شاهد استفاده از قفسه های طبقاتی برای قرآر دادن دکوری های خانگی هستیم .

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

در تصویر بالا ، لابی ورودی را مشاهده می کنید که درب تصویر بالا ، مربوط به یک سرویس بهداشتی به سبک کلاسیک است .

دکوراسیون منزل کوچک

این تصویر نیز مربوط به لابی ورودی و درب کمد دیواری ( کمد کیف ، کفش و لباس ) است . قطعا شما بعد از ورود به ساختمان به این بخش نیاز خواهید داشت . در طراحی این کمد دیواری از شیشه های حکاکی شده بسیار زیبایی استفاده شده . استفاده از شیشه و آینه در طراحی فضاهای کوچک موجب می شود فضای داخلی کمی بزرگتر جلوه دهد .

دیزاین خانه های کوچک

با توجه به کوچک بودن فضای سوئیت ، فضای سرویس توالت و سرویس حمام به صورت مشترک طراحی شده است .

خانه کوچک

در یک بخش سرویس دوش قرآر دارد و در قسمت دیگر توالت فرنگی طراحی شده است . در طراحی داخلی سرویس بهداشتی از رنگ های شیری ، قهوه ای ، طلایی ، سفید و بژ استفاده شده است . نظر شما در مورد دکوراسیون داخلی منزل کوچک ۴۰ متری ( سوئیت ۴۰ متری ) چیست ؟ آیا طراحی داخلی این منزل کوچک نظر شما را به خودش جلب نمود ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – avr-comfort