دکوراسیون داخلی منزل کوچک می تواند با رنگ و طعم های متفاوتی طراحی شود. نکته مهم این است که این رنگ و طعم بیش از اندازه در دکوراسیون داخلی منزل در نظر گرفته نشود و حد اعتدال رعایت گردد. هنگامی که صحبت از دکوراسیون داخلی منزل کوچک به میان می آید به این نکته باید توجه داشت که استفاده از رنگ های روشن در دستور کار آرشیتکت پروژه قرآر گیرد چرا که بهره گیری از رنگ های تیره باعث کوچکتر نشان داده شدن فضای داخلی و همچنین از بین بردن حس نشاط در دکوراسیون داخلی می گردد.

بررسی دکوراسیون داخلی منزل کوچک (رنگ اناری)

دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه

دکوراسیون داخلی منزل کوچک به سبک نئوکلاسیک طراحی شده و در بخش طراحی آشپزخانه و کابینت ها از هارمونی گرم به همراه نور های خطی استفاده شده است.

دکوراسیون زرشکی

یک میز و صندلی چهار نفره با رنگ اناری که از منظر هارمونی ، با رنگ بندی آشپزخانه متناسب است.

دکور خانه کوچک

فضای آشپزخانه به وسیله این میز چهار نفره لوکس از فضای نشیمن جدا شده است.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

سالن نشیمن با هارمونی و مبلمان روشن طراحی شده اما دو کوسن با رنگ اناری دیده می شود که هویتی اناری رنگ را به دکوراسیون و مبلمان سفید بخشیده است. به همین خاطر است که می گوییم سعی کنید در طراحی دکوراسیون داخلی از رنگ بندی روشن استفاده نمایید، تا با هربار تعویض مبلمان ، طعم دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید!

خانه های کوچک لاکچری

استفاده از المان های خاص و جذاب به مانند این مجسمه که بر روی میز قرار گرفته ، به مخاطب می فهماند که بد نیست بر روی این مبلمان راحتی کمی استراحت کنید!

دکوراسیون منزل کوچک

در بخش کف سازی از سرامیک های اسلب پرسلان ماربل استفاده شده که حسی لوکس و لاکچری به دکوراسیون داخلی منزل بخشیده است.

دیزاین خانه های کوچک

دیدگاه شما در خصوص دکوراسیون داخلی منزل کوچک چیست؟ آیا طراحی این دکوراسیون لوکس توانست نظر شما را جلب نماید؟ دیدگاه خود را در این خصوص با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – JULIA_BAYA