طرفدار دکوراسیون داخلی منزل سیاه و سفید هستید ؟ ما مجموعه ای از اتاق های تک رنگ داریم که در کنار اسباب منزل، یک نمای جذاب برای خانه تان فراهم می کنند. برای داشتن یک اتاق بزرگ و روشن، بگذارید رنگ روشن ( سفید خالص) دورتادور دیوارهای اتاق را بپوشاند و بعد، اسباب خانه تان را که سیاه است در آن بچینید.در این بخش یک نمونه دکوراسیون داخلی منزل سیاه و سفید را برای شما انتخاب کردیم . در طراحی این دکوراسیون به شکل خلاقانه ای از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید استفاده کرده است .

نگاهی به دکوراسیون داخلی منزل سیاه و سفید

دکوراسیون داخلی منزل سیاه و سفید

دکوراسیون داخلی منزل سیاه و سفید

اگر قصد داشته باشید بعدا کمی رنگ در بخش های داخلی خانه استفاده کنید، زمینه­ای عالی برای این کار فراهم شده چرا که با این طراحی رنگ، هر تغییری دقیقا دلخواه شما می شود. رنگ  محوی از آبی ملایم را امتحان و یا  اسباب خانه را از رنگ سرخ سیر انتخاب کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

همه چیز سیاه و سفید است ، از مبلمان تا قاب عکس و وسایل دکوری چیده شده در ویترین .

عکس دکوراسیون منزل

استفاده از المان هایی که سیاه و سفید بودن را فریاد میزنند .

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

در ای تصویر نیز شاهد کف سازی تیره در کنار مبلمان روشن هستیم . نکته جالب توجه المان بسیار زیبای مشکی رنگی است که در پس زمینه سفید ظرافت خود را به رخ بیننده می کشد .

مدل کابینت آشپزخانه

در رنگ بندی آشپزخانه ، طراح، رنگ کف سازی را تیره در نظر گرفته از این رو آشپزخانه با کابینت های سفید به بهترین شکل خود را نمایش می دهند . استفاده از صندلی های استیل به زیبایی هر چه بیشتر این دکوراسیون کمک فراوانی کرده است .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

نظر شما در مورد دکوراسیون داخلی منزل سیاه و سفید چیست ؟

مترجم : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح