یک از ویژگی های دکوراسیون داخلی مدرن اجرای ساده و هزینه مناسب تمام شده آن است. کافیست برای دیزاین منزل از المان های خاص و منحصر به فردی مثل یک لوستر یا یک بافت چرمی در بدنه فضای نشیمن استفاده نمایید و نیازی به هزینه بالا برای طراحی و اجرای سقف نیست. حال وقت آن رسیده به معرفی این خانه مدرن و جمع و جور دو خوابه بپردازیم. همراه همیشگی خانه طرح باشید.

بررسی دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون مدرن خانه

همانطور که قبلا نیز گفته شد طراحی این خانه به سبک دکوراسیون داخلی مدرن انجام شده است.

حال و پذیرایی مدرن

رنگ های قهوه ای تیره ، قهوه ای روشن ، کرم و سفید ، رنگ های قالبی هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی هال و پذیرایی استفاده شده است.

طراحی داخلی مدرن

در طراح پروژه از المان های طبیعی برای دیزاین دکوراسیون داخلی نشیمن استفاده شده است. در این بخش شاهد استفاده از ۳ لوستر با طراحی خاص و منحصر به فرد هستیم که به نوعی الهام گرفته از طبیعت هستند. یک میز با پوشش سنگ مرمر در کنار گل های زینتی ، چیدمانی پرنشاط و سراسر از انرژی را به کاربر می دهد.

دکوراسیون مدرن خانه

با توجه به کوچک بودن فضای داخلی ، تلویزیون بر روی دیوار و بافت چرمی قرار گرفته که حس لوکس و لاکچری شدن فضای دکوراسیون داخلی مدرن را دو چندان کرده است.

دکوراسیون مدرن خانه

هنگامی که وارد فضای آشپزخانه می شویم بدون درنگ ، حس یک فضای لوکس و مدرن به ما منتقل می شود.

نمای آشپزخانه مدرن

در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن ، نورپردازی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در طراحی آشپزخانه مدرن نیز شاهد استفاده از نورپردازی به صورت جزعی و کلی هستیم.

نمای آشپزخانه مدرن

در بخش میز کانتر و میز غذاخوری به صورت جداگانه از نورپردازی ویژه ای استفاده شده است چرا که این بخش از دکوراسیون آشپزخانه به نور بیشتری نیازمند هستند.

نمای آشپزخانه مدرن

اگر در فضای آشپزخانه باشید ، مشغول تهیه غذا یا صرف ناهار ، وجود یک LCD می تواند بسیار مفید باشد.

دکوراسیون داخلی منزل

در طراحی آشپزخانه از متریال چوب MDF در دو رنگ سفید و قهوه ای استفاده شده است.

منزل مدرن

رنگ خانه مدرن

در طراحی اتاق خواب مدرن از متریال کاغذ دیواری و پنل های چرمی استفاده شده و پرده ها بسیار ساده و در عین حال زیبا طراحی شده اند.

دکوراسیون مدرن خانه

استفاده از یک لوستر خاص و منحصر به فرد می تواند فضای دکوراسیون داخلی اتاق خواب را مدرن تر و جذاب تر از گذشته کند.

طراحی داخلی مدرن

در طراحی اتاق خواب ها روند طراحی داخلی تغییر می کند و شاهد استفاده از هارمون قالبا سرد هستیم.

دکوراسیون مدرن خانه

این اتاق خواب مدرن برای دو فرزند طراحی شده است.

منزل مدرن

در طراحی سرویس حمام و سرویس بهداشتی مدرن از هارمونی گرم استفاده شده است.

رنگ خانه مدرن

معماری داخلی مدرن

در ادامه وارد بخش دیگری از ساختمان می شویم که شامل فضاهای سونا ، جکوزی و نشیمن است. در این بخش از متریال های چوب ترمووود ، سرامیک طرح مرمر و گچ استفاده شده است.

دکوراسیون مدرن خانه

نظر شما در مورد دکوراسیون داخلی مدرن چیست؟ اگر بخواهید برای منزل خود طراحی خاصی در نظر بگیرید آیا تمایل دارید طراحی خانه خود را بر اساس طراحی این منزل مدرن چیدمان کنید؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance