دکوراسیون داخلی خانه یک خوابه می تواند در عین سادگی از جذابیت بالایی نیز برخوردار باشد. خانه یک خوابه بهتر است با هارمونی گرم و سراسر از انرژی مثبت طراحی شود. در این بخش به بررسی دکوراسیون داخلی خانه یک خوابه مدرنی می پردازیم که از هارمونی گرم و رنگ بندی کرم قهوه ای استفاده کرده است. در ادامه با بررسی این منزل مدرن با خانه طرح همراه باشید.

بررسی دکوراسیون داخلی خانه یک خوابه مدرن

دکوراسیون منزل کرم قهوه ای

در تصویر بالا فضای نشیمن را مشاهده می کنید که از پارکت برای ایجاد حس گرمایش در کف سازی استفاده شده است. بهره گیری از مبلمان کرم رنگ در کنار برده هایی با ترکیب رنگ سفید قهوه ای یک تعادل بصری ایجاد نموده است.

دکوراسیون داخلی خانه

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مدرن ، بهره گیری از دیواره های سبز ، علاوه بر زیباسازی فضای منزل می توانند به ایجاد تهویه مطبوع و فضایی سرشار از انرژی مثبت کمک کنند.

دکوراسیون داخلی منزل

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه یک خوابه مدرن ، آریشتکت قصد داشته کمی به حس و حال فضای داخلی، جنبه لوکس بودن را تزریق نماید. کابینت آشپزخانه با هارمونی تیره (رنگ مشکی) انتخاب شده و برای فضای بین کابینت ها از سنگ مرمریت قهوه ای با رگه های طلایی استفاده شده است. با ایجاد نور مخفی بر روی سنگ مرمریت رگه های طلایی رنگ به شکل خیره کننده ای جلب توجه می کنند.

طراحی داخلی ساختمان

طراحی تلویزیون دیواری به شکل ساده و به دور از هرگونه اضافه کاری طراحی شده است. یهره گیری از هارمونی گرم در طراحی این بخش از ساختمان نیز به شکل مشهودی به چشم می خورد.

خانه یک خوابه

همانطور که گفته شد ، این خانه مدرن به صورت یک خوابه طراحی شده است. در طراحی اتاق خواب از دیوارپوش طرح چوب برای یک ضلع از اتاق خواب استفاده شده است. ایجاد نورمخفی و بازتابش آن بر سطح دیوارپوش ، حس گرمایش بخش و دنجی به اتاق خواب بخشیده است.

خانه یک خوابه

خانه یک خوابه

طراحی دکوراسیون داخلی

در بخشی از فضای سرویس حمام و سرویس توالت از دیواره گیاهان سبز استفاده شده تا فضای این بخش نیز پر نشاط و شاداب جلوه نماید. متریال های استفاده شده در این بخش نیز از سرامیک طرح مرمر هستند تا حس و حال معماری داخلی لوکس را به بیننده منتقل نمایند.

دکوراسیون منزل مدرن

استفاده از نور محفی بر روی دیواره سبز یک ایده خلاقانه و جالب توجه است.

دکوراسیون منزل ساده و شیک

یکی از نکات جالب در طراحی سرویس حمام و توالت ، قرار دادن ماشین لباسشویی در قسمت رختکن است و دیگر نیازی نیست لباس های کثیف را از این طرف به آن طرف منتقل نمایید.

دکوراسیون منزل گرم

طراحی داخل ساختمان

نظر شما در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی خانه یک خوابه مدرن چیست؟ آیا طراحی داخلی این منزل توانست نظر شما را به خودش جلب نماید؟ دیدگاه های خود را در خصوص طراحی این منزل مدرن با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – archiprofi