هنگام ورود به این دکوراسیون خانه سفید حس آرامش و سکون شما را فرا می گیرد. این منزل بزرگ و پرنور دارای جزئیاتی با دیوارهای منحنی ، صاف و راهرو های طاق نما است. خطوط ساده منحنی، سالن نشیمن را در بر می گیرد و مبلمان مدرن، فضای مینیمالیستی را برای نشیمن خلق کرده اند. متریال ماربل سفید لحظات لوکسی را به ارمغان می‌آورند، در حالی که بافت چوب طبیعی، گرمای بصری ملایمی را القا می‌کنند. نورپردازی جذاب بر روی لبه‌های درها و قفسه‌ها، باعث برجسته شدن فضای اتاق خواب مستر شده اند. پانل های دیواری باریک، بافتی چشم نواز به حمام مدرن بخشیده اند.

بررسی و عکس های دکوراسیون خانه سفید را ببینید

عکس خانه سفید

سالن نشیمن فضایی آرامش بخش با خطوط منحنی است. درهای قوس دار ظریف در زیر گچ بری های سفید به جزئیاتی با لبه های خمیده تبدیل شده اند. یک پنجره بزرگ سرتاسری، سالن نشیمن را پر از نور می کند و منظره زیبایی از شهر به دکوراسیون داخلی هدیه می دهد.

دکوراسیون سفید منزل ایرانی

طاق ها الهام بخش عناصر منحنی در طراحی سالن نشیمن هستند.

دکوراسیون خانه سفید

یک فرش بزرگ بدون نقش خاکستری، طرح مینیمالیستی سالن نشیمن را تکمیل کرده است.

پذیرایی سفید

عسلی کنار مبل با بافت مرمریت و تیره ای که دارد با میز و فرش خاکستری ارتباط مناسبی را برقرار کرده است.

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

صندلی استراحت با رنگ اخرایی زرد به دکوراسیون خانه سفید اضافه شده است. صندلی کوسنی که در کنار پنجره قرار دارد، فضایی ایده آل برای مطالعه ایجاد می کند.

دکوراسیون داخلی سفید

سالن نشیمن به صورت یکپارچه با فضای ناهارخوری و آشپزخانه طراحی شده است. چراغ آویز کاغذی فضای ناهارخوری از فرم میز پایه چوبی فلوت دار تقلید کرده تا یک حجم منسجم را ایجاد نماید. سطح میز ناهارخوری با پوششی از تکسچر ماربل طراحی شده تا حسی لوکس در هنگام سرو غذا به شما بدهد.

آشپزخانه سفید

دیوارهای مستحکم منحنی وسایل آشپزخانه را در دل خود جای می دهند و به صورت بصری اتاق ناهارخوری را از آشپزخانه سفید جدا می کنند.

آشپزخانه سفید

این دکوراسیون خانه سفید دارای یک اتاق کار است. یک ورودی قوسی شکل از اتاق نشیمن به اتاق کار این خانه مینیمالیست منتهی می شود. یک پانل ماربل سفید بزرگ، یک دیوار کانونی مجلل را ایجاد کرده که با نور مخفی دو قفسه دیواری به خوبی برجسته شده است.

دکوراسیون سفید و بژ

در طراحی میز ، صندلی و سایر وسایل از فرم های مینیمال با کمترین پیچیدگی استفاده شده است.

اتاق خواب سفید

در داخل اتاق خواب مستر، یک تخت روکش دار کانالی با طرح تخته‌سرای سفارشی جفت شده است که با یک نوار نازک از نور LED فضای پشت تخت از دیوار جدا شده است. در سمت چپ تخت خواب، یک قفسه منحنی شکل با روکش متضاد تعبیه شده است.

دیزاین سفید منزل

میز کنار تخت به صورت سفارشی ساخته شده چراکه یک ستون که نقش سازه ای داشته در این فضا دیده می شود. برای این منظور این بخش تبدیل به فضای جا کتابی شده است.

اتاق خواب سفید

یک پانل مرمر در دیواره پشت تخت خواب قرآر داده شده که با بافت میز عسلی همخوانی دارد.

اتاق خواب سفید

در جلوی تخت خواب ، یک تخت بژ شناور به آرامی، انتهای سطح میز سفید را لمس می کند. قفسه‌های کتاب به همراه نورمخفی تزئین شده اند که می توانند کاربری میز آرایش نیز داشته باشند.

دکوراسیون سفید و بژ

پانل سنگیِ تزئینیِ پشتِ میز ، یک دیوار کانونی جذاب و با کیفیت برای اتاق خواب ایجاد می کند. یک چهارپایه منحصر به فرد، زیر میز قرار می گیرد، جایی که یک بافت شیک را معرفی می کند.

دکوراسیون خانه سفید

این صندلی نارنجی بازیگوش که در کنار پنجره مشاهده می کنید صندلی بادکنکی نیست بلکه شبیه بادکنک است و از روکش رزین سخت ساخته شده است. یک چراغ دیواری خطی منحصربه‌فرد روی دیوار کنار صندلی کشیده می‌شود تا یک فضای دنج برای مطالعه فراهم شود.

طراحی داخلی سفید

حمام یک فضای سفید تمیز با جوهره مینیمالیستی شیک است.

دکوراسیون خانه سفید

یک واحد قفسه‌بندی برجی در کنار وان حمام، بخشی از هارمونی گرم را معرفی می‌کند، در حالی که روشویی حمام ، با بافت مرمریت با رگه های سیاه و شلوغ، خودنمایی می‌کند. واحد قفسه بندی، مجموعه ای از لوازم بهداشتی را در دسترس آسانِ وان و دوش قرار می دهد.

دکوراسیون سفید و بژ

پانل‌های دیواری باریک ، بافتی متمایز از سطوح صاف ایجاد و در نتیجه به جذابیت بصری اضافه می‌کنند که این موضوع در آینه روشویی حمام دو برابر جلب توجه می‌کند.

دکوراسیون سفید و بژ

یک صفحه شیشه ای با قاب مشکی، منطقه سینک را را از منطقه مرطوب جدا می کند، که شامل دوش و وان، در کنار پنجره است.

دکوراسیون سفید و بژ

دیدگاه شما در خصوص دکوراسیون خانه سفید چیست؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – behance