دکوراسیون خانه دوبلکس می تواند به سبک های متفاوتی طراحی شود . سبک کلاسیک یکی از محبوب ترین سبک ها ، برای رسیدن به خانه های لوکس است. در این بخش تصاویری جذاب از دو خانه کلاسیک به نمایش گذاشته ایم که در ادامه به توضیحاتی مختصر در خصوص آنها خواهیم پرداخت. مثل همیشه با خانه طرح همراه باشید.

تصاویر دکوراسیون خانه دوبلکس (خانه کلاسیک)

عکس دکوراسیون خانه دوبلکس شماره ۱

دکوراسیون خانه دوبلکس شماره یک ، با راه پله منحنی طراحی شده است. درست در بخش مرکزی لابی ورودی یک لوستر کلاسیک عظیم در نظر گرفته شده و به عظمت دکوراسیون دوبلکس افزوده است. از نورمخفی در فضای زیرپله و سقف (سقف رابیتس) استفاده شده است. جزئیات در دکوراسیون خانه دوبلکس متناسب با حجم طراحی است و از نظر کیفی ، طراحی مورد تحسین بسیاری از آرشیتکت های مطرح می باشد. در ادامه شما را به دیدن تصاویر این خانه دوبلکس شیک و منحصر به فرد دعوت می نماییم.

دکوراسیون خانه دوبلکس

خانه کلاسیک

دکوراسیون منزل دوبلکس

دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس

طراحی داخلی منزل دوبلکس

عکس خانه دوبلکس کلاسیک شماره ۲

دکوراسیون خانه کلاسیک شماره دو ، کمی با چاشنی معماری نئوکلاسیک در هم آمیخته شده است. نتیجه نهایی رضایت بخش است و طراح آرشیتکت این خانه کلاسیک توانسته ، توجه بسیاری را به این سبک از طراحی داخلی جلب نماید. در طراحی این خانه دوبلکس لوکس از هارمونی سفید ،کرم ، قهوه ای و طلایی استفاده شده که ترکیب رنگ مناسبی برای خانه های لوکس است.

دکوراسیون خانه دوبلکس

طراحی داخلی ساختمان دوبلکس

دکوراسیون داخلی دوبلکس

دوبلکس جدید

دیزاین خانه دوبلکس

خانه کلاسیک لوکس

دیدگاه شما در خصوص دکوراسیون خانه دوبلکس چیست؟ کدام خانه کلاسیک بیشتر نظر شما را به خودش جلب نمود؟ در این خصوص دیدگاه خود را با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh