دکوراسیون حمام شیک و لوکس دارای نشانه هایی است که در ابعاد و متریال به عینه قابل مشاهده است. اول از همه یک حمام شیک و لوکس بهتر است ابعادی بیش از ۱۰ متر مربع داشته باشد. نکته دوم در طراحی چنین حمام هایی ، بهره گیری از متریال های روز و لوکس دنیا از جمله کاشی ها و سرامیک های اسلب پرسلان و سایر عناصر تزئینی لوکس است.

بررسی دکوراسیون حمام شیک ۱۵ متری

دکوراسیون حمام شیک

در طراحی دکوراسیون حمام شیک و لوکسی که در این بخش به سراغ آن رفتیم از هارمونی روشن (رنگ سفید و طلایی) استفاده شده است.

دکوراسیون حمامهای ایرانی

یک صندلی حمام با ترکیب دو رنگ سبز زیتونی و طلایی برای دیزاین حمام های لوس می تواند ترکیب رنگی هوشمندانه ای باشد.

مدل حمامهای شیشه ای

در بخش کف و بدنه از سرامیک های یک تکه پرسلان و در بخش عناصر تزئینی شاهد بهره گیری از سرویس دوش شیشه ای با فریم طلایی هستیم.

دکوراسیون حمامهای مدرن

چه در ایران باشید و چه در خارج از ایران ، وجود یک سرویس توالت فرنگی در حمام لازم است. حال چه بهتر در کنار این سرویس توالت فرنگی ، کمد هایی برای قرآر دادن عطرهای خوشبو کننده ، دستمال کاغذی و سایر وسایل مربوط به سرویس بهداشتی در نظر گرفته شود.

مدل حمامهای لاکچری

در طراحی داخلی از نورپردازی مخفی در بخش های مختلف حمام استفاده شده که به لوکسر سازی فضای داخلی کمک شایانی نموده است.

عکس حمامهای ساده

در طراحی بخشی از بدنه دیوار حمام از کاشی های تزئینی با هارمونی متناسب با سایر متریال های حمام استفاده شده تا دکوراسیون بی روح نشود و دیزاین حمام از حالت یک دست بودن خارج شود. همچنین استفاده از گل های سفید رنگ بر روی میز روشویی تجربه لوکسِ دکوراسیونِ حمام را به حد نهایی خود رسانده است.

عکس حمامهای شیک

دیدگاه شما در خصوص دکوراسیون حمام شیک چیست؟ آیا طراحی داخلی حمام هایی از این دست می تواند رضایت شما را جلب نماید؟ دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – artis.interiors