امروزه دکوراسیون اتاق خواب ایرانی بیشتر در دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی می شود . اگر به دنبل صرف هزینه کمتری هستید ، سبک های مدرن انتخاب مناسب تری برای شما خواهند بود و اگر به دنبال اتاق خواب های پر زرق و برق هستید ، سبک کلاسیک ، شما را نا امید نخواهد کرد . در این بخش تصمیم گرفتیم از هر دو سبک معماری ، خلاقانه ترین و زیباترین ایده ها را انتخاب نماییم . با خانه طرح در معرفی ۱۵ ایده برای دکوراسیون اتاق خواب ایرانی همراه باشید .

نگاهی به ایده های دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

۱- دکوراسیون اتاق خواب ایرانی با دیزاینی لوکس ، توجه هر بیننده ای را به خودش جلب می کند . استفاده از کنده کاری و منبت کاری های طلایی رنگ در بخش های مختلف ، یکی از نکات مهم در طراحی این اتاق خواب کلاسیک است .

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

۲- اگر از طرفداران دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک هستید ، این مدل از اتاق خواب را احتمالا می پسندید . استفاده از متریال های جدید در کنار منبت کاری های ظریف و بی نقص ، این اتاق خواب را شگفت انگیز جلوه می دهد .

اتاق خواب عروس

۳- رنگ بنفش در کنار رنگ طلایی در دسته رنگ های تجملاتی و اشرافی قرآر می گیرد . در طراحی دکوراسیون اتاق خواب ایرانی در تصویر بالا از این رنگ به صورت کنترل شده در بخشی از سقف ، پرده و بالش استفاده شده است .

دیزاین اتاق خواب

۴- طراحی این اتاق خواب مدرن در پس زمینه خود ، ایده ی خلاقانه ای دارد . استفاده از حجم هایی با برجستگی و تو رفتگی باحث شده دکوراسیون داخلی جذاب تر به نظر آید .

طراحی اتاق خواب

۵- در طراحی اتاق خواب مدرن استفاده از خطوط و الگوها می تواند ایده جالبی باشد .

دکوراسیون اتاق خواب

۶- نمونه ای دیگر از دکوراسیون اتاق خواب مدرن که از اِلمان های هندسی جالب و حتی عجیبی استفاده کرده است . به طراحی آباجورها دقت کنید ! آباجورهای شیشه ایی که درون آنها با خرده های سنگ پر شده است !!!

دکوراسیون اتاق خواب

۷- در طراحی دکوراسیون اتاق خواب ایرانی استفاده از سقف های کناف روز به روز در حال گسترش است . در طراحی این اتاق خواب نیز از نور مخفی در کنار سقف کاذب کناف استفاده شده است .

اتاق خواب ساده

۸- دکوراسیون اتاق خواب ایرانی به سبک مدرن می تواند مثل تصویر بالا پر نور و پر انرژی باشد .

مدل اتاق خواب

۹- نمایی از اتاق خواب مدرن که به کمد لباسی بزرگی نیز مجهز شده را مشاهده می کنید .

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

۱۰- از این لوکس تر هم مگر می شود !؟ تصویر بالا نمایی از یک دکوراسیون اتاق خواب عروس را نشان می دهد . از کف سازی براق و صیقلی تا منبت کاری های ظریف و طلایی رنگ ، همگی باعث شده اند، این اتاق خواب به یک فضای رویایی مبدل شود .

دیزاین اتاق خواب عروس

۱۱- دکوراسیون اتاق عروس ایرانی با رنگ بندی سفید یاسی. در مطالب قبلی توضیحات کاملی در خصوص رنگ بندی اتاق خواب ها داده بودیم .

مدل اتاق خواب

۱۲- طراحی اتاق خواب به سبک کلاسیک با طراحی ساده و شیک .

مدل اتاق خواب

۱۳- در طراحی این اتاق خواب از یک قابِ عکسِ چهارتکه به عنوان مِحور توجهات استفاده شده است .

طراحی اتاق خواب

۱۴- یک طراحی مینیمال به سبک دکوراسیون اتاق خواب ایرانی .

اتاق خواب مدرن

۱۵- طراحی با چهار رنگ ( سفید ، آبی ، طلایی ، قهوه ای ) را در تصویر بالا مشاهده می کنید . طراح از یک پنل دیواری سه بعدی برای پس زمینه تخت خواب استفاده کرده است . نظر شما در مورد طراحی دکوراسیون اتاق خواب ایرانی چیست ؟

تحریریه خانه طرح
منبع عکس : coroflot – home-designing