یکی از موضوعاتی که ممکن است با آن مواجه شوید طراحی پلان بانک است . به طور کلی در طراحی بانک اصول و قواعد متعددی لازم است درنظر گرفته شود . در این بخش نقشه ی معماری یک بانک را برای شما کاربران خانه طرح آماده دانلود کردیم . قبل از دانلود نقشه ها ابتدا پیشنهاد می کنیم جزئیات مطرح شده را مطالعه فرمایید .

پلان بانک

توضیحات پلان بانک

این نقشه بیشتر مربوط به “طراحی اداری” پلان بانک است و شاهد اصول طراحی و فضابندی بانک خواهید بود . نقشه ها با فرمت DWG تهیه شده اند تا در صورت لذوم بتوانید ویرایش های لازمه را انجام دهید . اما میرسیم به بخش مشخصات پلان ها و نقشه های معماری : پلان بانک از ترکیب ۲ فرم دایره و مستطیل تشکیل شده است و مساحت زیربنای آن در حدود ۳۰۰ متر مربع می باشد . این بانک از یک طبقه همکف + طبقه اول + طبقه دوم تشکیل شده است و طبقات به صورت پله ای بر روی یک دیگر قرار گرفته اند . طراحی پلان این بانک به سبک بانک های خارجی است . در انتها منتظر نظرات و پیشنهادهای ارجمند شما در مورد دانلود پلان بانک هستیم .

قابل ذکر است که این مجموعه شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان معماری+  نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید .