دانلود مبلمان اتوکد فضای سبز یکی از موضوعاتی است که بسیاری از آرشیتکت ها و دانشجویان معماری برای کار با نرم افزار AUTO CAD  به آن نیاز پیدا می کند . قطعا با چرخی در فضای اینترنت بسیاری از وب سایت ها ، این مبلمان های دو بعدی را آماده دانلود گذاشته اند . نکته ای که گاها بعضی از طراحان و دانش آموختگان معماری ممکن است فراموش کنند استاندارد بودن این مبلمان ها است ! استاندارد بودن مبلمان های اتوکد از اهمیت ویژه ای برای کار یک آرشیتکت برخوردار است . نکته بعدی کامل بودن بلوک های اتوکد است که در فضاهای مختلف نیاز شما را کاملا مرتفع سازد . در این بخش یک مجموعه استاندارد از مبلمان های اتوکدی که ویژه ی فضای سبز است را برایتان آماده نموده ایم .

دانلود مبلمان اتوکد فضای سبز

توضیحات دانلود مبلمان اتوکد فضای سبز

بلوک های ۲ بعدی ارائه شده توسط خانه طرح ، علاوه بر دید تاپ ( پلان ) دارای نما نیز هستند ، تا در مواقعی که نیاز به نما یا برش از پلان های خود داشتید بتوانید از مبلمان هایی که دارای دید نما هستند ، استفاده لازم را ببرید .

گفتنی است این مجموعه شامل مبلمان های اتوکد ، ویژه فضای سبز و درختان می باشد . بعد از دانلود مبلمان اتوکد فضای سبز ابتدا فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده ( نرم افزار ZIP ) سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۱۰ یا بالاتر مبلمان ها را مشاهده نمایید . بعد از دانلود مبلمان اتوکد فضای سبز نظرات ارزشمندتان را با ما در میان بگذارید .