امروزه آبجکت های ۳d max به دلیل استفاده های بسیار زیاد در خلق تصاویر سه بعدی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند . دانلود آبجکت ۳d max ( آبجکت درختچه ) موضوع این بخش از خانه طرح است . استفاده از آبجکت های با کیفیت و البته کم حجم نقش بسیار مهمی در طبیعی تر شدن رند و تصاویر نهایی ایفا می کنند . با توجه به استفاده ای که درختچه های سه بعدی در طراحی داخلی و گاه خارجی دارند ما ۲ نمونه از آبجکت های سه بعدی باکیفیت و البته کم حجم از شرکت معتبر آرچ مدل برای شما کاربران خانه طرح آماده دانلود کرده ایم . قبل از دانلود آبجکت ۳d max ( آبجکت درختچه ) لازم دانستیم توضیحاتی مختصر راجع به این مدل های سه بعدی عرض نماییم .

دانلود آبجکت 3d max - درختچه

توضیحات دانلود آبجکت ۳d max

مدل های آماده سه بعدی درختچه دارای فایل سبک ( ۱.۸ مگابایت ) و مناسب برای رندر با موتور رندریگ Vray هستند . فایل کامل تکسچیرها در کنار فایل سه بعدی قرار گرفته است و امکان هرگونه تغییر در ساختار فایل سه بعدی درختچه وجود دارد .

لازم به ذکر است آبجکت vray شامل ۲ فایل آماده درختچه از شرکت آرچ مدل می باشد . حجم کل فایل تنها ۱.۸ مگابایت می باشد که به صورت فشرده در آماده تا حجم فایل دانلودی کاهش یابد. بعد از دانلود آبجکت ۳d max آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس در پروژه های مورد نظرتان استفاده نمایید . در پایان باعث خوشحالی ماست که نظرات ارجمندتان را در  خصوص دانلودآبجکت ۳d max  ارسال نمایید .