جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل در سال ۲۰۲۰ به سبک مدرن می تواند دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد. طراحی مینیمال با متریال لوکس در فضای نشیمن ، اتاق خواب هایی با طراحی مینیمال اما هنری و طراحی سقف های ساده به همراه نورپردازی که به دور از هرگونه اضافه هزینه است. این خانه دوخوابه طراحی ساده اما لوکس و خیره کننده ای دارد. در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل در سال ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت. با خانه طرح همراه باشید.

نگاهی به عکس های جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۰

دکوراسیون مدرن

یکی از بخش های بسیار مهم در دکوراسیون پذیرایی ، طراحی دیواره پشت مبلمان است. در طراحی جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۰ شاهد بهره گیری از سنگ مرمر با کیفیت و یکپارچه بر روی بدنه دیوار ه  نشیمن هستیم که حس لوکس بودن فضای پذیرایی را دو چندان کرده است.

دکوراسیون منزل شیک

فضای آشپزخانه به صورت نیم محصور طراحی شده تا به صورت نصفه و نیمه بتوان از طریق نشیمن به فضای آشپزخانه دید بصری داشت. یک میز غذاخوری ۵ نفره در این بخش به چشم می خورد که به نوعی فضای آشپزخانه را از نشیمن جدا کرده است.

دکوراسیون داخلی منزل

میز تلویزیون در طراحی جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۰ مینیمال در بالای لبه سمت راست شومینه طراحی شده است.

عکس چیدمان منزل

دکوراسیون آشپزخانه با هارمونی کِرم قهوه ای طراحی شده و درست در بالای میز غذاخوری شاهدِ بهره گیری از دو منبع روشنایی هستیم تا فضای میز غذاخوری پر نورتر و لذت بخش تر نمایند.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

فضای انتهایی آشپزخانه به وسیله ی یک درب شیشه ای ، روشن و سراسر از نور شده است.

دکوراسیون داخلی منزل

لابی در بخش ورودی ساختمان تعبیه شده . مهندس معمار از گیاهان عمودی بر روی بدنه دیوار استفاده کرده است. از مزایای این دیوار می‌توان به سرعت اجرا و نصب بالا، سبکی، اجرا در فضای وسیع، آبیاری آسان، هزینه‌ی کم نگهداری، مصرف کم آب، توانایی استفاده از تاسیسات و تجهیزات در داخل سازه و ایجاد طرح جدید اشاره داشت. هم چنین این مدل دیوار سبز معایبی همانند محدودیت در انتخاب نوع گیاهان، کند بودن رشد گیاهان و کم شدن قدرت اجرایی به دلیل نبود تکیه گاه نیز دارد.

بهترین دکوراسیون منزل

در طراحی اتاق خواب شماره ۱ از هارمونی کردم و صورتی در کنار یک تصویر گرافیکی خلاقانه استفاده شده تا بار دیگر بحث استفاده از نقاشی های گرافیکی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مطرح شود.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

در بخش کف سازی از متریال سرامیک طرح چوب یا پارکت استفاده شده در بدنه دیوار اتاق خواب نیز شاهد بهره گیری از کاغذ دیواری و چوب MDF هستیم.

مدل داخل خانه

تلویزیون و کمد دیواری به شکل خلاقانه ای در کنار هم قرار گرفته اند. و برای پر کردن فضای زیر تلویزیون از یک ایده هنرمندانه با اسفاده از شمع و گل استفاده شده است.بهترین دکوراسیون منزل

در اتاق خواب شماره ۲ ، هامونی کرم یاسی به شکل محسوسی به چشم می خورد.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون منزل مینیمال

 طراحی داخلی خانه

در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی از هارمونی روشن در کنار بافت روشن چوب استفاده شده است. کاشی های مورد استفاده در این فضا روشن و مینیمال انتخاب شده اند تا فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی را بزرگتر جلوه دهند.

طراحی داخلی مینیمال

مدل داخل خانه

عکس چیدمان منزل

نظر شما در خصوص جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۰ چیست؟ منتظر دیدگاه ها و پیشنهادات شما در خصوص این دکوراسیون مدرن هستیم.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – interiordesign