طراحی پلان ساختمان سه طبقه جزء مراجعات بسیاری از کارفرمایان به خصوص در شهرستان های کوچک می باشد . در این بخش یک نقشه معماری از ساختمان سه طبقه را برای شما کاربران خانه طرح آماده دانلود کردیم . قبل از دانلود پلان و نقشه ها پیشنهاد می کنیم به جزئیات مختصری که از این نقشه مطرح شده توجه فرمایید .

پلان ساختمان سه طبقه

توضیحات پلان ساختمان سه طبقه

پلان ساختمان سه طبقه دارای ابعادی در حدود ۹m در ۱۱m می باشد که به طور تقریبی مساحتی بالغ بر ۱۰۰ متر مربع را اشغال کرده است . در این ساختمان از هر ۴ ضلع شمالی، جنوبی، شرقی و غربی ، پنجره یا دسترسی وجود دارد و به نوعی ساختمان به شکل ویلایی طذاحی شده است . پلان زیرزمین شامل فضاهای پارکینگ ، انباری و تاسیسات می شود . در طبقه اول شاهد فضاهای دو عدد اتاق خواب ، آشپزخانه ، ناهارخوری ، حمام و سرویس بهداشتی هستیم .

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۷ عدد شیت به همراه ( پلان معماری + پلان ستون گذاری + نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . پلان طبقات دوم تا چهارم نیز به صورت تیپ طراحی شده است و شامل فضاهای سرویس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه ، ناهارخوری و دو اتاق خوب می شود . نظر شما در مورد پلان ساختمان سه طبقه چیست ؟