طراحی دیوار و سقف اتاق خواب می تواند با ایده ها و مدل های متفاوتی انجام شود . فرم ، اندازه و سبک معماری اتاق خواب از عواملی هستند که در انتخاب ایده و طرح نهایی ( سقف اتاق خواب) تاثیرگذار هستند . اگر شما هم به دنبال مدل و طرح کناف اتاق خواب هستید ، این بخش کاملا مرتبط با خواسته شما در نظر گرفته شده است . در این بخش ۱۰ ایده و طرح کناف اتاق خواب را برای شما کاربران خانه طرح از میان آرشیوی از برترین مدل ها ، انتخاب نموده ایم . با ما همراه باشید .

۱۰ مدل و طرح کناف اتاق خواب را ببینید

طرح کناف اتاق خواب

۱- طرح کناف اتاق خواب با هارمونی آبی- سفید که از “اقیانوس آبی رنگ” به عنوانِ کانسپتِ طراحی استفاده شده است . سقف به صورت لایه لایه و مواج طراحی شده ، این در حالی است که در بخش کفِ اتاق خواب نیز از موکتی با طرح موج دار با رنگ بندی سفید و آبی استفاده شده . همین عامل باعث شده دکوراسیونی یک پارچه و سراسر از آرامش را مشاهده نماییم.

طرح کناف اتاق خواب

۲- اتاق خوابی مدرن که از پوستر دیواری گل ارکیده برای پس زمینه پشت تخت خواب استفاده شده است . با توجه به اینکه گل ارکیده (تصویر بالا) دارای هارمونی نزدیک به رنگ صورتی کالباسی است ، آرشیتکت این پروژه از این رنگ در بخش هایی از سقف کناف و دیوار استفاده کرده.

مدل سقف اتاق خواب

۳- ایده ای مدرن و لوکس از طرح کناف اتاق خواب را در تصویر بالا مشاهده می کنید. ترکیب دو فرم دایره و مستطیل در طراحی سقف و همچنین نورپرازی مخفی از ویژگی های این اتاق خواب لاکچری است .

کناف اتاق خواب

۴- برای طراحی سقف اتاق خواب همیشه نیاز به ایده های پیچیده نیست . همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید ، در طراحی این سقف از ۴ باکس ساده به همراه نور مخفی استفاده شده است.

سقف اتاق خواب

۵- مدل دیگری از طرح سقف کناف اتاق خواب را مشاهده می کنید . لازم به ذکر است در پست قبل ۱۲ مدل سقف کناف اتاق خواب را معرفی نمودیم که می توانید برای دیدن ایده های بیشتر سری به آن پست هم بزنید .

گچبری سقف اتاق خواب

۶- در طراحی این سقف از تکنولوژی رابیتس ، کناف و منبت کاری های PVC استفاده شده . بهره گیری از رنگ طلایی با سرستون هایی به سبک کرنتی ، دیزاین این اتاق خواب را لوکس و کلاسیک جلوه می دهد.

سقف کاذب اتاق خواب

۷- مدل خطی ایده متفاوت دیگری است که در طراحی سقف اتاق خواب (تصویر بالا) مورد استفاده قرار گرفته است. بهره گیری از این ایده نه تنها در سقف ، بلکه در دیوار پشت تخت خواب و ملحفه روی تخت نیز دیده می شود.

طراحی اتاق خواب

۸- اتاق خوابی به سبک CR7 ! این ایده را که یکی از آرشتکت های طرفدار “کریس رونالدو” طراحی کرده ، دارای سقف کناف ساده و نور مخفی آبی رنگ است.

کناف سقف

۹- ایده و طرح کناف اتاق خواب در صورت سادگی ، می تواند هزینه های اجرا را کم کند.

طرح کناف اتاق خواب

۱۰-طراحی فرمی بدنه و سقف اتاق خواب که با بهره گیری از نور مخفی جلوه زیبایی به فضای داخلی بخشیده است . به پایان این بخش از ۱۰ مدل و طرح کناف اتاق خواب می رسیم . نظر شما در مورد ایده های مطرح شده چیست؟ دیدگاه ها و پیشنهادات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع: pinterest – khanetarh – aneilve