طراحی نمای ساختمان با نقاشی های دیواری از  موضوعات مهیجی است که در این بخش به آن پرداخته ایم. به احتمال زیاد شما نیز نقاشی های دو بعدی بسیاری را در سطح شهری بر روی نمای ساختمان ها دیده اید . در طراحی نقاشی های دیواری توجه به رنگ پیرامون از اهمیت خاصی برخوردار است و استاد نقاش با بهره گیری از رنگ و عناصر موجود در نمای ساختمان می تواند موجب یک خلاقیت معمارانه شود . در این بخش یک مجموعه شگفت انگیز از زیباترین نقاشی های دیواری که به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی شده اند را با کیفیت مناسب برای شما آماده کرده ایم .

نمای ساختمان

نقاش در این بخش با ادامه پیاده رو بر روی بدنه ساختمان سعی در طراحی یک نقاشی سه بعدی داشته است . نظر شما در مورد این نقاشی چیست ؟ یا نقاش توانسته است موفقیت نسبی در این بخش کسب نماید ؟

طراحی نمای ساختمان

نقاش در طراحی و به تصویر کشیدن این طرح از یک خلاقیت جالب و البته منحصر به فرد استفاده کرده است . یک درخت که می تواند سوژه ی مناسبی برای تبدیل یک نقاشی دو بعدی به سه بعدی باشد !

نمای بیرونی ساختمان

یکی از نکاتی که همیشه در طراحی نقاشی های دیواری می بایست مورد توجه قرار گیرد ، خاص بودن موضوع نقاشی است .

نقاشی روی دیوار

طراحی نمای ساختمان با ایده ای منحصر به فرد

نقاشی روی دیوار

عکس نمای ساختمان

نقاشی دیواری

نقاشی دیواری

نمای بیرونی ساختمان

نمای بیرونی ساختمان

نقاشی روی دیوار

نقاشی دیواری

نقاشی روی دیوار

گاهی اوقات نقاشی های سه بعدی طراحی بسیار ساده ای دارند . به مانند تصویر بالا که احتمالا شما هم پیش خود می گویید از پس این طراحی بر خواهم آمد !!! نظر شما در مورد طراحی نمای ساختمان با نقاشی های دیواری چیست ؟

نقاشی دیواری

نویسنده : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح