سبک های کلاسیک در طراحی دکوراسیون داخلی ، بسیار پر هزینه هستند. سبک های مدرن نیز در ذات وجودی خود ، مینیمال و به دور از پیچیدگی هستند. اما ترکیب این دو سبک چه نتیجه ای را در بر خواهد داشت؟ در اینجا هستیم تا یک نمونه موردی در این زمینه را بررسی نماییم. با بررسی کوتاه طراحی داخلی کلاسیک مدرن (منزل یک خوابه) همراه خانه طرح باشید.

طراحی داخلی کلاسیک مدرن

رنگ مورد استفاده در طراحی داخلی کلاسیک مدرن (منزل یک خوابه) رنگِ کرم قهوه ای انتخاب شده که در دسته هارمونی گرم طبقه بندی می شود. معمولا خانه هایی که با هارمونی گرم طراحی می شوند حس شادی و انرژی مثبت را به کاربرانشان منتقل می کنند.

تلفیق دکوراسیون کلاسیک و مدرن

در طراحی سقف، سبک مدرن کاملا قابل لمس است، اما در بخش بدنه دیوار از قاب های مستطیلی شکل که یکی از شاخصه های سبک کلاسیک به حساب می آید ، دیده می شود. در روبروی مبلمان میز تلویزیون با متریالِ “سنگ اسلب” طراحی شده که فضای داخلی منزل را لوکس و جذاب کرده است.

دکوراسیون کلاسیک مدرن

در آن طرفِ پذیرایی ، فضای آشپزخانه و غذاخوری طراحی شده که ظاهرا برای کارفرمای این ساختمان،  طراحی یک آشپزخانه بزرگ اولویت چندانی نداشته است!

خانه کلاسیک و مدرن

میز غذاخوری ۸ نفره که در روبروی آن میز تلویزیون قرار دارد ، ایده جالب و کاربردی است. صندلی های میز غذاخوری پایه هایی از جنس استیل طلایی دارند که در قالب یک مبلمان لوکس خودنمایی می کنند.

طراحی داخلی کلاسیک مدرن

در بخش طراحی داخلی کلاسیک مدرن این منزل یک خوابه ، به فضای اتاق خواب می رسیم. در طراحی اتاق خواب حال و هوای سبکِ کلاسیک به واسطه نوع گچبری ها و تخت خواب کمی ملموس تر است.

اتاق خواب کلاسیک مدرن

دیدگاه شما در خصوص طراحی داخلی کلاسیک مدرن این منزل یک خوابه چیست؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – antonovich-design