یکی از محبوب ترین رنگ ها برای دکوراسیون خانه عروس ، تلفیق دو رنگ سفید و طلایی است . کمتر زوجی را پیدا می کنید که از ترکیب این دو رنگ هیجان زده نشوند . رنگ های سفید و طلایی در کنار یک دیگر سبک های لوکس و شگفت انگیزی را خلق می کنند . در این بخش به معرفی دکوراسیون خانه عروسی می پردازیم که از رنگ بندی سفید طلایی در کنار سبک کلاسیک استفاده کرده است .

نگاهی به دکوراسیون خانه عروس

دکوراسیون خانه عروس

همانطور که در طراحی این خانه عروس مشاهده می کنید از یک هارمونی روشن با معماری کلاسیک استفاده شده است . وجود یک قاب عکس طلایی رنگ موجب شده فضای پذیرایی تجملاتی تر به نظر آید .

تزیین خانه عروس

در طراحی دکوراسیون خانه عروس از سرویس چوب سلطنتی سفید رنگ استفاده شده که در بخش هایی (دستگیره ها ، بخش های از منبت کاری) شاهد استفاده از رنگ طلایی نیز هستیم .

خانه عروس

یک شومینه با آتش هایی که زبانه می کشد در کنار سبد گل و دیزاین سفید رنگ ، دکوراسیون پذیرایی را رومانتیک جلوه می دهند .

دکوراسیون خانه عروس

یک میز غذاخوری ۶ نفره با رنگ بندی روشن باعث می شود هر آنچه بر روی میز است خودنمایی بیشتری داشته باشد . در اینجا گلدان ها و گیاهان سبز بسیار جلب توجه می کنند .

دیزاین خانه عروس

در طراحی این دکوراسیون خانه عروس ، گل ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند . حتی در راهرو نیز از گل های سفید ( گل های اسپاتی فیلوم ) استفاده شده است .

دیزاین خانه عروس

نمایی دیگر از خانه عروس که در بخش هایی شاهد استفاده از کمد دیواری نیز هستیم .

تزیین آشپزخانه عروس

در طراحی دکوراسیون خانه عروس از یک آشپزخانه به سبک کلاسیک استفاده شده است . رنگ بندی نیز همان رنگ بندی سفید است تا با سبک و سیاق سایر بخش های خانه عروس هماهنگی داشته باشد .

تزیین خانه عروس

یک ایده ی جالب در طراحی آشپزخانه عروس ! در ضلع رو به روی اجاق گاز یک فضای دو نفره برای صرف غذا طراحی شده که به نوبه خود ایده جالبی به نظر می رسد .

مدل اتاق خواب عروس

این خانه عروس به ۲ اتاق خواب نسبتا بزرگ مجهز شده است . در طراحی اتاق خواب ها نیز از سبک کلاسیک استفاده شده و رنگ بندی که برای این اتاق خواب انتخاب شده کمی تیره و چرک تاب به نظر می رسد .

منزل عروس ایرانی

محل قرار گیری میز کار در این اتاق خواب را مشاهده می کنید . استفاده از گل و گیاهان در تمام بخش های این منزل یکی از اولویت های اصلی طراح بوده است .

منزل عروس ایرانی

یک آباژور با میله طلایی که در کنار کوسن های طوسی رنگ حرف های زیادی را برای گفتن دارد .

اتاق خواب عروس

اما به اتاق خواب دوم می رسیم که رنگ و بوی اتاق خواب عروس را می دهد . یک تخت خواب عروس به سبک سلطنتی که توجه بسیاری از زوج های جوان را به خودش معطوف می کند.

دیزاین خانه عروس

در طراحی اتاق خواب عروس از رنگ بندی کرم – طلایی استفاده شده است . این موضوع در سرویس های چوب نیز دیده می شود .

اتاق خواب عروس

خانه عروس

در تصویر بالا ، سرویس بهداشتی خانه عروس را مشاهده می کنید . باز هم شاهد یک طراحی لوکس ، اینبار در بخش سرویس بهداشتی هستیم .

خانه عروس

در طراحی سرویس توالت ، تلفیقی از دو سبک کلاسیک و مینیمال را شاهد هستیم .

خانه عروس

نظر شما در مورد دکوراسیون خانه عروس چیست ؟ آیا از طراحی دکوراسیون داخلی این منزل لوکس لذت بردید ؟

تحریریه خانه طرح
منبع : housebeautiful – khanetarh