آیا شما دکوری منزل خود را همیشه از بازار تهیه می کنید ؟ آیا تاکنون در مورد دکوری اوریگامی یا آموزش اوریگامی مطالبی را خوانده اید ؟ آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چطور خودتان بتوانید برای دیزاین داخلی منزل خود ، دکوری های زیبا و هنری خلق کنید؟ در این بخش قصد داریم شما را با یکی از هنر هایی که قطعا شما پس زمینه ای از آن را در ذهن خود دارید آشنا کنیم . اوریگامی یا ( کار دستی با کاغذ) یکی از هنرهایی است که اگر به صورت حرفه ای آن را دنبال کنید می توانید دکوری اوریگامی بسازید و از این طریق علاوه بر زیباسازی فضای داخلی ، موجب شگفت زده شدن اطرافیان شوید . اما ریشه هنر اوریگامی به چه کشوری بر می گردد ؟

دکوری اوریگامی

در اوریگامیِ باستانی ژاپنی، از کاغذهای برش خورده یا علامت‌گذاری شده استفاده می‌شد و برای اولین بار در شعری ازسال ۱۶۸۰ به آن اشاره شده بود . ۱۰۰ سال بعد در اروپا، معلم آلمانی، فردریک فروبل (Friedrich Fröbel) فرم‌های ساده‌ی ریاضی را با استفاده از تا کردن قطعاتِ کاغذ به بچه‌های کودکستانی آموخت. این سیستم پس از سال ۱۸۶۰ وارد ژاپن شد و اساسِ چیزی است که ما امروزه اوریگامیِ مدرن می‌دانیم. در ادامه شما را با عکس های بسیار زیبا از مدل های ساخته شده هنر اوریگامی آشنا می کنیم .

دکوری منزل

دکوری های زیبا

از هنر اوریگامی میتوان به عنوان دکوری اوریگامی نیز استفاده کرد .

کاردستی با کاغذ

هنر و خلاقیت

کاردستی با کاغذ

دیزاین داخلی منزل

آموزش اوریگامی

آموزش اوریگامی

هنر و خلاقیت

آیا شما در تا کردن کاغذ برای درست کردن یک شکل زیبا ماهر هستید؟ ابتکارات خود را با ما به اشتراک بگذارید  و یا به دکوری اوریگامی موردعلاقه‌ی خود به عکس های ما رأی دهید!

هنر و خلاقیت

مترجم : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح