هنگامی که صحبت از دکوراسیون داخلی منزل لوکس به میان می آید ذهن بسیاری از مردم به سبک های کلاسیک یا مدرن معطوف می گردد. در این بخش قصد معرفی دکوراسیون داخلی منزل لوکسی را داریم که با ترکیبِ سبکِ مدرن و کلاسیک یعنی سبک نئوکلاسیک طراحی شده است. مثل همیشه با خانه طرح تا انتهای این پروژه لاکچری همراه باشید.

بررسی دکوراسیون داخلی منزل لوکس

دکوراسیون جدید منزل

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل لوکس از سه رنگِ شاخصِ کِرِم ، طلایی و سبز استفاده شده است. بخش سبز رنگ شامل مبلمان و بخش طلایی رنگ شامل پایه و بدنه های فلزی ، لوستر و … می شود. همچنین از رنگ کرمِ روشن به عنوان رنگِ قالبِ دیوار ، سقف و کف سازی استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی

همچنین از رنگِ کرمِ روشن برای میز و صندلی غذاخوری استفاده شده و فریم طلایی رنگِ دور تا دورِ نشیمنگاه ، حس لوکس و لاکچری بودن فضای داخلی را دو چندان کرده است.

منزل لوکس

یکی دیگر از شاخصه های لوکسرسازی فضای داخلی، بهره گیری از لوستر های جذاب و مناسب این سبک از طراحی داخلی (سبک نئوکلاسیک) است که در طراحی این پروژه شاهد بهره گیری از لوسترهای کریستالی با فریم طلایی هستیم. (باز هم فریم طلایی)

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

در فضای داخلی آشپزخانه یک میز کانتر با تکسچر سنگ ماربل طراحی شده که ۵ لوستر آویز برای نورپردازی و جلوه دادن هرچه بیشتر این فضا استفاده شده است.

طراحی منزل لوکس

فضای آشپزخانه نسبتا بزرگ طراحی شده و برای این سبک از دکوراسیون مناسب است.

دکوراسیون داخلی منزل

کابینت های آشپزخانه نیز به صورت ممبران طراحی و اجرا شده اند.

دکوراسیون داخلی

این دکوراسیون داخلی منزل ، مربوط به نقشه خانه دوبلکس است.

دکوراسیون داخلی منزل

دیدگاه شما در خصوص دکوراسیون داخلی منزل لوکس چیست ؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh