ایده های جالب در طراحی معماری و دکوراسیون داخلی منزل کم نیستند ! بهینه سازی فضای داخلی ، ایجاد یک فضای دنج ، استفاده از متریال های جدید و … همگی می توانند ایده های خلاقانه ای برای یک دکوراسیون داخلی باشند .  با توجه به این نکات ، تصمیم گرفتیم به ۱۰ نمونه از این ایده های جالب و خلاقانه بپردازیم .

دکوراسیون داخلی منزل

 ۱۰ ایده ی دکوراسیون داخلی منزل کدامند ؟

دکوراسیون داخلی منزل

۱- پوستر های دیواری سه بعدی یکی دیگر از متریال های جدید در دکوراسیون داخلی منزل هستند که حس نزدیکی به طبیعت یا هر فضای دیگری را به شما منتقل می کند . خوشبختانه هزینه اجرای پوستر های سه بعدی بالا نیست و حتی خودتان به سادگی می توانید این پوستر ها را در انواع و اقسام طرح ها در دکوراسیون داخلی منزل ، دکوراسیون اداری یا تجاری استفاده نمایید .

دکوراسیون داخلی منزل

۲- استفاده از کف پوش های سه بعدی ( کف پوش اپوکسی ) یکی از جدیدترین متریال ها برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل است که البته در پست های قبل بصورت کامل به آن پرداخته بودیم . استفاده از کف پوش های سه بعدی در بسیاری از فضاهای معماری امکان پذیر است .

دکوراسیون داخلی منزل

۳- پوستر های دیواری مخصوص راه پله ، یکی دیگر از متریال های جدید در عرصه دکوراسیون داخلی محسوب می گردند . استفاده از این ایده ، توجه هر بیننده ای را به دکوراسیون خانه شما جلب کرده و تجربه لذت بخشی را برای عبور از راه پله به کاربر میدهد .

دکوراسیون خانه

۴- یک ایده جالب  !!! استخر در طبقه بالا و فضای نشیمن در طبقه پایین ، یک معماری مدرن و شگفت انگیز را خلق کرده است .

دکوراسیون خانه

۵- یکی از ایده های جالب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بحث حداکثر استفاده حداکثری از فضاهای پرتی است . اگر شما هم راه پله ای دارید ، می توانید از فضای زیر راه پله استفاده کرده و آن را تبدیل به کمد دیواری کنید (مطابق تصویر بالا)  .

دکوراسیون منزل

۶- استیکر های دیواری (برچسب دیواری) یکی دیگر از متریال های محبوب در زمینه دکوراسیون داخلی منزل است . این استیکر ها به صورت سه بعدی نیز به فروش می رسند که جذابیت خیرکننده ای به فضای داخلی می بخشند . چسباندن این استیکر ها نیاز به تخصص بالایی ندارد و خود شما هم به راحتی قادر به نصب آن هستید .

طراحی داخلی منزل

۷- تلفیق فضای ناهارخوری با تِراس ، حس بسیار خوبی به انسان به هنگام صرف غذا می دهد . البته این موضوع زمانی مصداق پیدا می کند که در شهر آلوده ای زندگی نکنید !

کابینت آشپزخانه

۸- پنهان سازی سطل زباله در یکی کشوهای کابینت آشپزخانه یکی دیگر از ایده های خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل می تواند باشد .

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

۹-  طبیعت را به فضای داخل منتقل کنید. تصاویر بالا مربوط به درختچه بنسای است . استفاده از گل و گیاهان عجیب در فضای داخلی به نوبه خود یک ایده محسوب می شود . ایده ای که نه تنها موجب جلب توجه ساکنین ، بلکه باحث تهویه فضای داخلی و نشاط افرارد نیز می شود .

دکوراسیون اتاق خواب

۱۰-  یک اتاق خواب با فضایی دنج ! بسیاری از افراد عاشق طراحی چنین فضاهایی در دکوراسیون داخلی منزل خود هستند . شما چطور؟ مثل همیشه نظرات خود را با کاربران به اشتراک بگذارید ؟

دکوراسیون اتاق خواب

نویسنده : بهنام خیری | تحریریه: خانه طرح