رنگ‌های بژ و خاکستری در قالب یک دکوراسیون داخلی ساده ، به خوبی توانسته اند دیزاین آرامش بخشی را برای این خانه مینیمال رقم بزنند. نشیمن به صورت پلان باز طراحی شده و از گچ بری های ساده استفاده شده است. اتاق خواب مستر دارای کمد لباس سفارشی با زیبایی شناسی مینیمالیستی طراحی شده است. یک دفتر کار که نور خود را از طریق یک دیوار شیشه ای که به سالن بدنسازی متصل است تامین می کند. و در انتها دو اتاق کودک به شکلی خلاقانه مبله شده اند تا عوامل سرگرم کننده را برای کودک تقویت نمایند.

بررسی دکوراسیون داخلی ساده خانه مینیمال

دکوراسیون داخلی ساده

یک کاناپه مدرن منحصر به فرد، طرحی چشمگیری در دیزاین نشیمن ایجاد کرده و یک فرش بزرگ ، سالن نشیمن را با بافتی نرم مواجه کرده است. چراغ‌های سالن نشیمن با خطوط باریک مشکی، خط نازکی از کنتراست را در پشت مبل ترسیم کرده و چشم را به سمت بالا هدایت می کنند.

دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

یک چهارپایه شیک ، رنگ و بافت فرش را تکمیل می کند. دیوار تلویزیون به یک لبه منحنی ختم می شود که کاملاً مطابق با گچ کاری دیوار است.

عکس حال خانه ساده

در این خانه مینیمال متریال تراورتن در یک میز قهوه خوری بیضی شکل ، تکرار می شود که یک نقطه کانونی مرکزی را در سالن ایجاد می کند. یک میز عسلی چوبی کوچک با یک صندلی استراحت منحصر به فرد تلفیق شده است تا فضای دنج و راحتی را برای مطالعه در کنار قفسه کتاب ایجاد نماید.

آشپزخانه مینیمال

چند کتاب ، میز ناهارخوری و یک کاسه تزئینی یک میز ناهارخوری ساده را می‌سازند. (دکوراسیون داخلی ساده)

معماری مینیمال

در این دکوراسیون داخلی ساده ترکیب دیواره های چوبی و صندلی های پایه چوبی حصیری ، طراحی آشپزخانه را مدرن و دلپذیرکرده است.

دکوراسیون ساده

خانه مینیمال با دکوراسیون داخلی ساده و بدون جزئیات اضافه

دکوراسیون داخلی ساده

در داخل اتاق خواب مینیمالیستی، طراحی به گونه ایست که باعث احساس آرامش می شود. مجموعه‌ای از کمد لباس‌هایی با ارتفاع زیاد که یک شیار در زیر کمد دیواری تعبیه شده و حس بی وزنی را القاء می نماید و یک پرنده سیاه رنگ در داخل این شیار جا خوش کرده است.

خانه سه خوابه

روبروی تخت، یک دیوار چوبی و یک میز تلویزیونی جذاب را مشاهده می شود. (دکوراسیون داخلی ساده)

خانه مینیمال

یک نیمکت منحصر به‌ فرد در جلوی دیوار تزیینی تلویزیون با روکش تراورتن ، جلب توجه می کند.

خانه مینیمال

به اتاق کار این خانه مینیمال می رسیم. یک اتاق کار مدرن به اتاق خواب مستر متصل شده است. در پشتِ میز مدرن، یک واحد ذخیره سازی سفارشی، دیواری چشم نواز از جزئیات چوبی و نور پس زمینه LED اتمسفری را ایجاد می کند.

معماری مدرن

دیواری از درهای شیشه‌ای کشویی، که اینبار اتاق کار را به یک منطقه باشگاه خانگی متصل می‌کند. (دکوراسیون داخلی ساده)

مدل خانه ساده

منطقه تمرین یک بالکن کوچک سرپوشیده است، با فضای کافی برای دوچرخه ورزشی که می تواند فضای شهر را مشاهده کرد.

مدل خانه ساده و شیک

اولین اتاق از دو اتاق کودک دارای یک دیوار کانونی با جزئیات خلاقانه با نورپردازی مینیمال است.

مدل خانه جدید

به اتاق خواب دوم می رسیم که دارای سر صفحه ای خاص و یک فرش شاد است. سر صفحه یک سایه رنگی غنی است که با هارمونی گرم با پس زمینه نور، تضاد دارد و با دسته های بزرگ روی  کمد لباس های بچه مطابقت دارد.

نقشه طراحی داخلی ساختمان

ویژگی دیوار قوسی شکل با سوراخ‌های گرد، خانه‌ای تزئینی برای محل مطالعه کودک می‌سازد که یک صندلی فلزی محکم در زیر آن قرار می گیرد.

طراحی داخلی ساختمان مدرن

اتاق میهمان، فضایی دلپذیر با کمد دیواری خاص است که با اتاق خواب مستر مطابقت دارد. یک قطعه نقاشی، خارج از مرکز دیوار، آویزان شده تا چراغ آویز باریکی را که در طرف مقابل اتاق قرار داد متعادل سازد.

خانه مینیمال

طراحی حمام با رنگ خاکستری تیره، رنگ سفید و بافت چوب ، هارمونی گرمی را تشکیل می دهد. یک وان حمام خاکستریِ سرامیکیِ منحصر به فرد یک منطقه مرطوب و به همان اندازه تاریک را می سازد که منطقه دوش را هم بر می گیرد. چهارپایه حمام خاکستری یادآور گِلی است که روی چرخ سفالگری می‌چرخد. یک آینه گرد، نقش مدور روشویی را انعکاس می دهد.

دکوراسیون داخلی ساده

اتاق سینمای خانگی و اتاق پیانو در کنار هم طراحی شده اند. یک مبل نرم و راحت رو به روی صفحه نمایش پروژکتور قرار داده شده و روبروی آن یک میز سنگی تراورتن خامه ای صدفی قرار دارد. میز قهوه‌خوری چوبی کوچک اما چشم‌نواز در مرکز فضای سینمای خانگی قرار گرفته است و برج مجسمه‌ای ذخیره‌سازی کتاب، توقف بصری تزئینی در پشت مبل ایجاد کرده است. (اون کمد ۴ طبقه رو میگم)

دکوراسیون داخلی ساده

دیدگاه شما در مورد دکوراسیون داخلی ساده این خانه مینیمال چیست؟

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – home-designing