احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده که بهترین رنگ کابینت ممبران کدام رنگ است ؟ قبل از پاسخ به این سوال باید به سلایق عمومی مردم نسبت به هارمونی رنگ ها توجه ویژه ای داشت. با توجه به کوچک تر شدن آشپزخانه ها رنگ های تیره رفته رفته جای خود را به هارمونی های روشن دادند. رنگ های روشن برای طراحی کابینت بیشتر از رنگ های تیره مورد توجه کارفرمایان هستند. این مورد در کابینت های ممبران بیشتر از کابینت های مدرن به چشم می خورد.

بهترین رنگ کابینت ممبران چیست؟

پاسخ به این سوال (بهترین رنگ کابینت ممبران چیست؟) می تواند از دید هر شخص رنگی متفاوت باشد. ما یک نظرسنجی در این خصوص ترتیب داده ایم تا با سلیقه شما به جواب این سوال برسیم. در انتهای سایت در نظرسنجی می توانید ۳ رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. (نظرسنجی به پایان رسید)

۱- کابینت ممبران سفید طلایی

بهترین رنگ کابینت ممبران

بهترین رنگ کابینت ممبران

کابینت ممبران سفید طلایی

رنگ سفید طلایی برای دکوراسیون آشپزخانه های کلاسیک کوچک و بزرگ مناسب است. این رنگ با سبک کلاسیک ارتباط خوبی برقرار می کند و می تواند یکی از شانس های بزرگ برای بهترین رنگ کابینت ممبران باشد.

۲- کابینت ممبران سفید

رنگهای کابینت ممبران

بهترین رنگ کابینت ممبران

رنگ سفید جزء پرکاربردترین رنگ ها در طراحی و اجرای کابینت های ممبران در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی محسوب می گردد. این رنگ برای آشپزخانه های کوچک ایرانی مناسب است هرچند در بسیاری از آشپزخانه های بزرگ نیز از این هارمونی استفاده می شود. این رنگ نیز می تواند جزء محبوب ترین و بهترین رنگ کابینت ممبران باشد.

۳- کابینت ممبران کرم

کابینت ممبران کرم

رنگ کرِم هارمونی گرمی دارد و به واسطه همین هارمونی گرم ، جهت طراحی کابینت ممبران بسیار مناسب است. هنگامی که از این رنگ استفاده می کنید می توانید در بخش کف سازی از کفپوش یا سرامیک طرح چوب با هارمونی گرم استفاده نمایید.

۴- کابینت ممبران کرم روشن

کابینت ممبران جدید

کابینت ممبران کرم روشن یکی از رنگ های محبوب به شمار می رود. این رنگ می تواند با ترکیب رنگ های روشن یا متضاد ترکیب شود. در تصویر بالا نمونه ای از کابینت ممبران کرم روشن را مشاهده می کنید.

۵- کابینت ممبران کرم تیره

کابینت ممبران

کابینت ممبران کرم تیره یکی دیگر از هارمونی های مورد توجه بعضی از کارفرمایان خاص پسند است که در صورت طراحی ظریف و بی نقص می تواند بسیار جلب توجه نماید.

۶- کابینت ممبران قهوه ای

کابینت ممبران قهوه ای

بهترین رنگ کابینت ممبران

رنگ قهوه ای طیف گسترده ای در طراحی انواع مدل کابینت ممبران دارد. این رنگ برای کابینت آشپزخانه های بزرگ و متوسط پیشنهاد می شود.

۷- کابینت ممبران قهوه ای روشن

بهترین رنگ کابینت ممبران

اگر عاشق رنگ قهوه ای هستید اما آشپزخانه کوچکی دارید پیشنهاد می کنیم از کابینت ممبران قهوه ای روشن (کابینت ممبران گردویی) را انتخاب نمایید. این رنگ نیز می تواند کاندید بهترین رنگ کابینت ممبران باشد.

۸- کابینت ممبران قهوه ای تیره

کابینت ممبران قهوه ای تیره

این رنگ می تواند با ترکیب رنگِ کِرم در کف و دیواره های آشپزخانه همراه شود تا علاوه بر خودنمایی فضای آشپزخانه را کوچک جلوه ندهد. در تصویر بالا نمونه ای از یک آشپزخانه با کابینت ممبران قهوه ای تیره را مشاهده می کنید.

۹- کابینت ممبران شرابی

مدل کابینت ممبران

رنگ شرابی برای کابینت ممبران می تواند نظر خاص پسندانی که به رنگ های تیره علاقه مند هستند را جلب نماید. این رنگ برای آشپزخانه های بزرگ توصیه می شود.

۱۰- کابینت ممبران طوسی

بهترین رنگ کابینت ممبران

طوسی یک رنگ خنثی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود. این رنگ نیز جزء رنگ هاییست که طرفداران خاص خود را دارد.

۱۱- کابینت ممبران مشکی

کابینت ممبران

رنگ مشکی در طراحی کابینت ممبران بسیار کم مورد استفاده قرآر می گیرد. با این حال اگر قصد استفاده از این رنگ را برای کابینت ممبران خانه خود دارید حتما به نور زیاد و متراژ بالای آشپزخانه توجه ویژه ای داشته باشید.

نتیجه نظرسنجی بهترین رنگ کابینت ممبران

  • رنگ سفید طلایی (۲۷%)

  • رنگ کرم (۲۱%)

  • رنگ سفید (۱۵%)

  • رنگ کرم روشن (۱۱%)

  • رنگ طوسی (۸%)

  • رنگ قهوه ای روشن (۶%)

  • کرم تیره (۵%)

  • سایر رنگ ها (۷%)

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh – pinterest – valenteshop