نقشه خانه ویلایی با یک زیرزمین و دو طبقه دوبلکس ، خواسته بسیاری از کارفرمایان است . زیرزمین که محل پارک خودرو ، انباری و یا حتی فضای ورزشی می تواند باشد و طبقه اول و دومی که به صورت دوبلکس طراحی می شود و می تواند چهار خوابه باشد . در این بخش به سراغ یکی دیگر از نقشه های خانه ویلایی دوبلکس رفتیم تا ایده های جدیدی را ، معرفی نماییم . پیشنهاد می کنیم قبل از دانلود این نقشه ویلایی که با فرمت DWG تهیه شده ، به توضیحات مختصر در این خصوص توجه فرمایید .

نقشه خانه ویلایی

توضیحات نقشه خانه ویلایی

نقشه خانه ویلایی فوق دارای ابعادی در حدود ۱۸×۱۸ متر است . این نقشه خانه ویلایی دارای سه طبقه می باشد . در واحد زیر زمین ، فضای پارکینگ ، انباری و سرویس توالت قرآر دارد . طبقه اول و دوم ، به صورت دوبلکس طراحی شده است . طبقه اول شامل یک اتاق خواب میهمان ، سرویس توالت ، آشپزخانه ، حال و پذیرایی می باشد . هنگامی که از راه پله مارپیچ به طبقه بالا حرکت کنیم در نهایت به طبقه دوم می رسیم . طبقه دوم نیز شامل ۳ اتاق خواب ، آشپزخانه کوچک ، حمام ، کمد دیواری و TV روم می باشد .

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان اندازه گذاری + پلان مبلمان + نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه خانه ویلایی چیست ؟