طراحی نقشه ساختمان با عرض ۵ متر و کمتر سوال بسیاری از مهندسان و کافرمایان است . اینکه چطور می توان از یک زمین دراز و کشیده بهترین عملکرد ممکن را انتظار داشت . در این بخش قصد نداریم بهترین طراحی ممکن برای ساختمان هایکم عرض را معرفی کنیم . اما قصد معرفی پلان ساختمانی را داریم که دارای عرضی در حدود ۵ متر است . قبل از دریافت نقشه پیشنهاد می کنیم به توضیحاتی کوتاه در این مورد توجه فرمایید .

نقشه ساختمان با عرض 5 متر

توضیحات نقشه ساختمان با عرض ۵ متر

نقشه ساختمان با عرض ۵ متر و طول ۱۳.۹۵ ، مساحتی در حدود ۷۰ متر مربع دارد . لازم به ذکر است که ۱۰ متر از این فضا به پاسیو اختصاص داده شده و در مجموع ۶۰ متر با احتساب راه پله به فضای مسکونی تبدیل شده است . این ساختمان دارای یک اتاق خواب ، آشپزخانه ، سرویس توالت ، حمام و پذیرایی می باشد . این ساختمان در ۴ طبقه + پارکینگ طراحی شده است.

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۱ عدد شیت به همراه ( پلان اندازه گذاری + پلان مبلمان + نما + برش + سایت پلان + پلان شیب بندی ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه ساختمان با عرض ۵ متر چیست ؟