اگر دانشجوی معماری یا طراح هستید و به دنبال نقشه خانه ویلایی یا پلان ویلا می گردید ، در این زمینه خبر خوبی برای شما عزیزان داریم . با توجه به حجم درخواست ها در این مورد تصمیم گرفتیم که یک نقشه خانه ویلایی را برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کنیم . در این بخش به توضیحات کوتاهی در مورد نقشه ساختمان ویلایی می پردازیم تا در صورتی که این پروژه به کارتان نیامد بیهوده دانلود نکرده باشید ، پس با خانه طرح در نقد این پروژه همراه باشید .

پلان ویلا

توضیحات پلان ویلا

سایت پلان ویلا بر روی یک شیب قرار گرفته و به شکل مستطیل ، در ابعاد تقریبی ۴۸ در ۲۴ متر می باشد که حدودا مساحتی در حدود  ۱۲۰۰ متر مربع می باشد . پلان خانه ویلایی از بخش های زیرزمین ، طبقه همکف و طبقه اول تشکیل شده است . زیرزمین شامل فضاهایی از جمله پارکینگ ، انباری و بخش تاسیسات می  باشد و زیربنای این فضا ۱۴۸ متر مربع است . در طبقه همکف شاهد فضاهای آشپزخانه ، ناهارخوری ، پذیرایی ، خواب اصلی ، خواب میهمان ، سرویس بهداشتی و حمام هستیم ، مساحت طبقه همکف نیز ۱۴۸ متر مربع می باشد . در انتها با طبقه اول مواجه می شویم که ۱۰۰ متر زیربنا دارد . زیر بنای کل ساخته شده ۳۹۷ متر مربع است . این نقشه خانه ویلایی شامل ۲ طبقه به صورت مجزا است .

این مجموعه شامل ۱۱ عدد شیت به همراه ( سایت پلان + پلان معماری+  نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . در پایان نظرات ارزشمندتان را در خصوص پلان ویلا و سایر موضوعات مرتبط ، ارسال کنید .