یکی از موضوعاتی که ممکن است دانشجویان معماری با آن برخورد داشته باشند طراحی پلان مهد کودک است . در این خصوص رعایت اصول طراحی مهدکودک از اهمیت بالایی برخوردار است . با توجه به درخواست کاربران در این پست یک پلان مهدکودک برای شما عزیزان آماده نموده ایم . این پلان با فرمت DWG (اتوکد) می باشد. در این بخش به توضیحات کوتاهی در مورد این پروژه می پردازیم تا در صورت لزوم پروژه را دانلود فرمایید . با خانه طرح در بررسی کوتاه و اجمالی این پروژه پلان مهدکودک همراه باشید .

پلان مهد کودک

توضیحات پلان مهد کودک

سایت پلان مهد کودک به شکل مستطیل می باشد و فرم پلان مهدکودک ، شکلی چند وجهی دارد . سایت پلان این مجموعه دارای فضای پارکینگ کارکنان ، فضای بازی کودکان ، استخر ( کم عمق ) می باشد . این مهدکودک در یک طبقه همکف ، طراحی شده است و دارای فضاهایی از جمله اتاق بازی کودکان ، کارگاه رنگ و نقاشی ، کتابخانه ، اتاق مدیریت و ویگر فضاهای معماری می باشد . امید است که این پلان مورد استفاده شما قرار گیرد .

گفتنی است این مجموعه شامل ۳ عدد شیت به همراه ( سایت پلان + پلان معماری +  نما + سه بعدی دو نقطه ای) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید .نظر شما در مورد پلان مهد کودک چیست ؟