یکی از موضوعات پروژه های معماری که در طراحی پایان نامه ها و طرح های معماری مورد استفاده قرار می گیرد ، طراحی پلان مجموعه ورزشی است . اصولا مجموعه های ورزشی شامل چند مجموعه در کنار یک دیگر می شوند که رعایت اصول قرارگیری اینمجموعه ها در کنار هم از اهمیت بالایی برخورار است .با توجه به اینکه طراحی این گونه پروژه ها نیاز به دیدن طرح های مشابه دارد بر آن شدیم  نقشه ای در زمینه طراحی پلان مجموعه ورزشی برای شما عزیزان آماده کنیم .

پلان مجموعه ورزشی

توضیحات پلان مجموعه ورزشی

سایت پلان این مجموعه به شکل مستطیل ، در ابعاد ۲۰۰ در ۱۲۰ متر می باشد که مساحتی بالغ بر ۲۴۰۰۰ متر مربع می شود . این پروژه دارای بخش هایی از جمله سالن شنا با گنجایش ۴۵۲ نفر ، استادیوم فوتبال با گنجایش ۳۸۶ نفر  ، پیست دو میدانی ۱۰۰ متر ، سالن ورشی چندمنظوره به گنجایش ۶۵۶ نفر ، سالن بدنسازی ، کافی شاپ ، بخش های اداری و مدیریتی و در نهایت پارکینگ می باشد . این نقشه ها  به زبان اسپانیایی بوده ، که برای رفاه حال شما عزیزان به زبان فارسی ترجمه شده است .

لازم به ذکر است این مجموعه شامل ۶ عدد شیت به همراه ( سایت پلان + پلان معماری+  نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد  پلان مجموعه ورزشی چیست ؟ آیا این مطلب برای شما مفید واقع بود؟