طراحی هتل با توجه به سطح زیربنا ، تعداد پارکینگ ، امکانات داخلی و چندین و چند معیار دیگر تعداد ستاره های یک هتل را مشخص می نماید . در این پست قصد داریم یک نمونه نقشه هتل سه ستاره که طراحی آن در اسپانیا انجام شده را برای شما عزیزان به نمایش بگذارایم .در این بخش لازم دانستیم توضیحاتی هرچند کوتاه در مورد طرح معماری هتل ارائه دهیم تا شما را قبل از دانلود این هتل سه ستاره زیبا در جریان نوع طراحی ، تعداد طبقات و … قرار دهیم . با خانه طرح همراه باشید .

نقشه هتل سه ستاره

توضیحات نقشه هتل سه ستاره

با نگاهی به نقشه هتل سه ستاره مشاهده می کنید که به هر طبقه ، ۱۴۴ متر مربع اختصاص داده شده است . که در طبقه همکف شاهد پارکینگ ، فضای اداری ، پذیرش ، کافه تریا هستیم . در طبقه اول تا چهارم نیز واحد های اقامتی قرار گرفته اند . هر واحد اقامتی شامل فضای دوش و سرویس بهداشتی می باشد . در مجموع شاهد یک هتل کوچک و جمع و جور هستیم که کمبود سطح زیربنا را توسط ارتفاع و تعداد طبقات جبران کرده است . امیدواریم از مطلب فوق راضی بوده باشید .

لازم به ذکر است که این مجموعه شامل ۱عدد شیت به همراه ( پلان معماری+  نما + برش ) می باشد . جهت مشاهده نقشه ها می بایست بعد از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار Auto cad با ورژن ۲۰۰۴ یا بالاتر مشاهده نمایید . نظر شما در مورد نقشه هتل سه ستاره چیست ؟