ایده ها و سبک های زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه وجود دارد . یکی از محبوب ترین آشپزخانه ها ، آشپزخانه جزیره نام دارد که معمولا  به سبک مدرن اجرا می شوند . ما نیز مثل روال گذشته به سراغ بهترین ایده های طراحی داخلی رفتیم و مجموعه ای از  ۱۰ مدل کابینت آشپزخانه جزیره مدرن و جدید را آماده کردیم .

آشپزخانه جزیره چیست ؟

آشپزخانه های جزیره به آشپزخانه هایی گفته می شوند که یک “میز ” نقش مهم و محوریت فضای آشپزخانه را بر عهده دارد . این میز قابلیت نگهداری بسیاری از وسایل آشپزخانه را دارد و می تواند به عنوان میز ناهارخوری نیز مورد استفاده قرآر گیرد . همین مسئله باعث شده این مدل آشپزخانه ها محبوبیت خاصی پیدا کنند . در صورت طراحی و اجرای صحیح ، این کابینت ها مناسب برای همه نوع آشپزخانه ( آشپزخانه های کوچک و بزرگ ) هستند .

نگاهی به ۱۰ مدل کابینت آشپزخانه جزیره

قبل از شروع و معرفی این ۱۰ مدل کابینت آشپزخانه جزیره لازم است یک موضوع را مطرح کنیم . تمامی این ایده ها از میان برتین نمونه های کابینت های جزیره انتخاب شده اند که امیدواریم مورد توجه شما قرآر گیرند .

مدل کابینت آشپزخانه جزیره

۱-  از این مدل کابینت آشپزخانه جزیره شروع می کنیم که از رنگ زرد با پس زمینه سفید و مشکی برای دیزاین داخلی آشپزخانه استفاده کرده است .

مدل آشپزخانه جزیره ای

۲- یک طراحی بسیار مدرن ، لوکس و خیره کننده .

مدل کابینت آشپزخانه جزیره

۳- یک مدل کابینت آشپزخانه جزیره شگفت انگیز !!! در طراحی این کابینت جزیره از رنگ زرد پویا استفاده شده . اما مهمترین نکته در دیزاین آشپزخانه بشتر از رنگ ، فرم خیره کننده کابینت است که طراحی فرمی ایده آلی را به نمایش گذاشته است . درست در روبروی میز کابینت یک میز ناهارخوری ۲ نفره تعبیه شده که کاربری بسیار مفیدی دارد .

کابینت آشپزخانه جزیره

کابینت جزیره مدرن

۴- به فرم و برجستگی دو طرفه کابینت دقت کنید !!! این انحنا تنها جنبه زیبایی نداشته و با ۲ عملکرد مفید همراه بوده است . در برجستگی اول شاهد یک سینک بزرگ ظرف شویی هستیم . و در برجستگی دوم ( انتهای کابینت ) یک فضای بزرگ برای لوازم آشپزخانه در نظر گرفته شده است .

مدل کابینت آشپزخانه جزیره

۵- همانطور که گفتیم یکی از نشانه های بارز آشپزخانه های جزیره ، محوریت دکوراسیون آشپزخانه به وسیله یک میز همه فن حریف است !!!

کابینت جزیره جدید

۶- داخل رفتگی و بیرون زندگی این کابینت جزیره حاکی از دو نکته مهم است . داخل رفتگی کابینت برای شخصی است که در داخل آشپزخانه مشغول به فعالیت است و تمرکز خوبی به فضای سینک و گاز دارد  و بیرون زدگی کابینت برای افرادیست که منتظر سرو غذا و یا صبحانه هستند .

آشپزخانه جزیره

۷- استفاده از متریال چوب در بدنه کابینت حس گرمابخشی به دکوراسیون آشپزخانه داده است .

کابینت جزیره مدرن

۸- استفاده از ویترین بزرگ شیشه ای در جلوی کابینت ، باعث ایجاد یک فضای نیمه خصوصی شده است .

کابینت جزیره جدید

۹- ایده طراحی خطی کابینت ، برای آشپزخانه های کوچک بسیار مفید است .

آشپزخانه های جزیره دار

۱۰- اگر از آشپزخانه های جزیره خوشتان آمده علاوه بر طراحی زیبا و عملکردی کابینت ها به فرم زیبای هود توجه نمایید . استفاده از هود هایی که دارای فرم های سه بعدی هستند در طراحی داخلی آشپزخانه موضوعی مهم به نظر می رسند . به پایان این مجموعه ( ۱۰ مدل کابینت آشپزخانه جزیره ) می رسیم . نظر شما در مورد ایده های مطرح شده چیست ؟

تحریریه : خانه طرح | منبع: khanetarh.com