آیا به دنبال طرح سقف کناف برای پذیرایی منزلتان هستید ؟ ما مدل هایی جدید از سقف کناف برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز خانه طرح قرار گیرد . پیش از این نیز یک مجموعه بزرگتر با نام مجموعه ۲۵ مدل کناف سقف جدید و مدرن را آماده کرده بودیم که اگر به تعداد مدل های بیشتری نیاز داشتید می توانید سری به این مجموعه نیز بزنید .

سقف کاذب پذیرایی

طرح سقف کناف

طرح سقف کناف

این طرح که در یکی از خانه های ایرانی اجرا شده ، شاهد استفاده چوب و کناف در کنار یک دیگر هستیم .نکته قابل توجه نوع رنگ بندی درب ، شومینه و بخش هایی از سقف است که با متریال چوب کار شده است .

مدل کناف سقف

در تصویر بالا شاهد استفاده از فرم سیال در طراحی سقف کاذب کناف هستیم .البته این دست از طراحی ها ، هزینه بالاتری به نسبت طرح های ساده و بدون زاویه در اجرا دارند .

طرح سقف کناف

در طراحی سقف کاذب کناف دست مهندس معمار برای ایجاد هر مدل طرح کنافی باز است . اما نکته ای که در این مورد هیچ وقت نباید فراموش شود پیچیدگی طرح و مدل کناف است که هرچه از الگوهای پیچیده و به خصوص سیال استفاده شود هزینه اجرا بالاتر خواهد رفت . گروه معماری خانه طرح نیز می تواند راهنما و کمک شما در زمینه طراحی سقف کناف باشد .

کناف سقف

یک طرح ساده و مدرن از سقف کاذب کناف . مهندس معمار در طراحی این سقف کاذب ، باکس های طوسی رنگ را با جلوه بیشتری نشان داده است .

سقف کناف

طرح سقف کناف با ایده مدرن و خلاقانه که سطح عمومی و افقی را به یک دیگر مرتبط ساخته ایجاد شده است .

مدل کناف سقف

طراحی سقف

طرح سیال از سقف کناف پذیرایی که این قبیل از طراحی ها بیشتر مورد سلیقه بانوان است .

کناف سقف

طراحی سقف

استفاده از طرح کلاسیک در سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف

نظر شما در خصوص طرح سقف کناف چیست ؟ کدام یک از ایده را می پسندید؟

نویسنده : بهنام خیری | تحریریه : خانه طرح