اگر بخواهیم دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ای را طراحی کنیم نیاز به ایده ای خلاقانه و رویایی داریم . بله ، واقعا نمی توان اتاق خواب دختران را خشن ، سرد و خشک طراحی کرد . تیم خانه طرح با بررسی چندین پروژه در نهایت تصمیم به معرفی طراحی داخلی ۵ مدل اتاق خواب دخترانه را گرفت . در این بخش قصد داریم ۵ دیزاین اتاق خواب مناسب با رده سنی دختران جوان و نوجوان را معرفی کنیم که قطعا یکی از این اتاق خواب ها را می پسندید . با خانه طرح در بررسی این پنج اتاق خواب رویایی همراه باشید .

مدل اتاق خواب دخترانه شماره ۱

مدل اتاق خواب دخترانه

از این اتاق خواب گرم و لطیف که گل های رز سفید به چشم می خورد شروع می کنیم . در اولین مدل اتاق خواب دخترانه ، شاهد استفاده از رنگ بندی صورتی- سفید و ترکیب دو سبک مدرن – کلاسیک هستیم . کانسپت پروانه برای طراحی داخلی اتاق خواب انتخاب شده و در بخش های کف سازی ، متریال تخت و بدنه تخت از الگوی پروانه استفاده شده است .

مدل اتاق خواب دخترانه شماره ۲

مدل اتاق خواب دخترانه

در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شماره دو شاهد اتاق خوابی دوتخته هستیم که در کنار یک دیگر قرآر جایگذاری شده اند . بسیار پیش می آید که به دلیل کمبود فضا و داشتن دو فرزند ، یک اتاقِ مشترک برای فرزندان در نظر گرفته شود . در طراحیِ این فضا نیز از تخت های سلطنتی با رنگ ” کالباسی” استفاده شده است . استفاده از کاغذ دیواری گل برجسته در کنار الگوی پروانه بر روی درب کشوها ، حس زندگی در طبیعت را به کاربر منتقل می کند .

اتاق خواب دخترانه

درست در روبروی تخت خواب ها یک میز آرایش و یک ال سی دی قرآر گرفته و باز هم شاهد بهره گیری از الگوی پروانه بر روی میز و قالیچه هستیم .

مدل اتاق خواب دخترانه شماره ۳

اتاق خواب دخترانه

در اتاق خواب سوم نیز از ۲ تخت خواب در دیزاین داخلی استفاده شده است . همچنین یک لوستر بزرگ به همراه هالوژه هایی که در بخش های مختلف سقف طراحی شده اند ، تامین نورپردازی در شب را برای این اتاق خواب زیبا بر عهده دارند .

اتاق خواب دخترانه

شاید از این زاویه این اتاق خواب برای دختران جوان در نگاه اول کمی کودکانه جلوه کند که البته کمی هم باید حق داد !!! اما با نگاهی عمیق تر به طراحی اتاق خواب ،  تنها ۲ عامل قایچه و عروسک ها موجب کودکانه نشان داده شدن این دیزاین گردیده اند .

مدل اتاق خواب دخترانه

استفاده از رنگ سفید و صورتی در کنار حاشیه های طلایی حس لوکس بودن این فضا را دوچندان کرده است .

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

در دیواره ی روبروی تصویر بالا شاهد نازک کاری های خیره کننده ای هستیم . این نازک کاری ها دارای تقارن مثال زدنی با محل قرآر گیری میز آرایش هستند و استفاده از دو گلدان پایه دار و دو شبخوابِ دیواری ، این اتاق را به فضای رومانتیک تبدیل کرده است .

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

خوب این پایان کار این اتاق خواب نبود !!! در طراحی این اتاق خواب شاهد یک سوپرآیز شگفت انگیز بودیم . یک کمد دیواری بزرگ و اختصاصی برای قرآر گیری لباس ها ، کفش ها و سایر لوازمی که هر بانوی ایرانی تمایل دارد با نظم ، آنها را سر جایشان قرآر دهد .

مدل اتاق خواب دخترانه  (۴)

مدل اتاق خواب دخترانه

در اتاق خواب بعدی رنگ سبز در پس زمینه سفید کمی خودنمایی می کند .

دکوراسیون اتاق دخترانه

همه چیز در طراحی این اتاق خواب ، لوکس بودن را فریاد می زند .

دکوراسیون اتاق دخترانه

مدل اتاق خواب دخترانه (۵)

مدل اتاق خواب دخترانه

به آخرین اتاق خواب می رسیم . استفاده از آواژور های خاص با بدنه استیل در کنار دیزاینی کلاسیک این اتاق خواب را به فضایی لوکس تبدیل کرده است . رنگ بندی کرم طلایی و سفید مثل رنگی این فضای لوکس هستند . در پایان نظرات ارجمند خود را برای ما ارسال نمایید .

مدل اتاق خواب دخترانه

نظر شما در خصوص ۵ مدل اتاق خواب دخترانه چیست ؟ طرح های فوق به اندازه کافی رویایی بوند یا از این رویایی تر را در مطالب بعدی نشر نماییم !؟

تحریریه : خانه طرح | منبع: khanetarh.com